4. júna 2013

Procrastination

Ahóóój! Dnes sa ozývam len tak rekreačne, s ďalším príspevkom bez pointy. Vlastne ani neviem, čo by som napísala, len potrebujem niečo napísať. Len tak, bez akéhokoľvek zmyslu, odreagovať sa.
Nejdem sa zas sťažovať na nedostatok času a na náročnosť tých hlúpostí, čo sa učím, zatiaľ čo si Jin celý deň sedí za ntb a pozerá seriály, pretože sa unavená vrátila z Prahy a Benátok (!), ani na to, že mi do toho skáče ešte dvesto iných povinností ako zháňanie bytu a podobne. Ale o tomto to dnes naozaj nebude. Chcem len vypnúť na malú chvíľu, vyprázdniť si hlavu. I keď by som možno nemala vzhľadom k tomu, v akom som štádiu učenia.
Čím začať? Aký ste mali týždeň baby? Ako sa máte tak vo všeobecnosti? (Neviem, na čo sa pýtam, keď mi aj tak nikto neodpovie, ale príde mi to vhodné ;))
Počas učenia sem tam narazím na niečo zaujímavé. Teda, veľa vecí tam je zaujímavých, ale niektoré ma zaujmú tak naozaj. Dnes som v skriptách napríklad natrafila na vetu: "Osobné blogy nemusia byť dôležité pre čitateľov, ale pre ľudí, ktorí ich píšu, sú umeleckým dielom." a uvedomila som si, koľko je v nej pravdy, z mojej strany teda určite. Je to vlastne vysvetlenie aj na to, prečo tu stále niečo pridávam, aj keď je spätná väzba minimálna. Robím to hlavne kvôli sebe, kvôli usporiadaniu si myšlienok, kvôli vyjadreniu mojich pocitov a podobne. Mohla som to vyriešiť aj denníkom, ale...tam akosi neviem písať. Príde mi to čudné. Píšete si niektorá denník? Nejaké rady, ako tomu podľahnúť a neotravovať vás tu? 
Ďalej by som sa vám chcela poďakovať za návštevnosť a komentáre, vlastne za akúkoľvek aktivitu na blogu. Na to, ako to tu zanedbávam je to naozaj úctyhodné a klobúk dole pred vami. Ľúbim vás strašne moc všetky! ♥ 
Čo ďalej? Hm. Asi spomeniem ďalší citátik, s ktorým som sa síce nestretla v učebných materiáloch, ale pri jednej z páuz, keď som si pustila film: "We all create fictions to hide our pain." Aj vtedy som si spomenula na blog a na moje príbehy alebo akokoľvek to mám nazvať. To, čo ja do nich dávam je neopísateľné. Niektoré máte predstavu, ale ubezpečujem vás, že je v tom ešte o niečo viac. Nedokážem povedať, čo pre mňa znamenajú. A je mi strašne ľúto, že teraz nepíšem, že mi to nejde. Lebo ak sa neučím, tak sedím pri Facebooku alebo sa len tak nezmyselne potulujem po internete. Všetky nápady ma prepadnú večer, keď už ležím v posteli a všetko je povypínané. Vtedy by som napísala snáď aj knihu. Ráno však prázdno v hlave, ani nechyrovať, že nejaké nápady a chuť písať boli. Takže už mi je to trápnejšie najtrápnejšie, že tu stále dávam  len tieto bludy a nepridám konečne niečo poriadne, ale nedá sa. Dúfam, že sa to po skúškach zlepší, i keď no, budem doma, čo nevidím moc ružovo ani priaznivo, ale nejako bude a ja verím, že vás nenechám už dlhšie čakať. 
Myslím, že už aj stačí mojich blbostí, pridám ešte nejaké pics a zaprajem vám veľa šťastia v opravovaní známok a celkovo v škole :) Už to tam nejako vydržte, prejde to ako voda ;) Nejaké otázky? 
LOL ♥
tie čísla sa mi tak páčili, že som si to proste musela odpritnovať :)

a ďalšie obrázky podľa mňa nepotrebujú komentár...ale stoja za zamyslenie ;)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára