10. novembra 2013

100th Article

Po necelom roku, čo funguje tento blog, vám píšem stý príspevok. O čom? Dlho som nad tým rozmýšľala. Nenapadlo ma nič originálne ani super skvelé, mnohé z vás to asi ani nebude baviť čítať, no uvedomila som si, že ani jeden článok tu nie je o mne. No, vlastné všetky články sú o mne, ale myslím tak, že som nikdy nevenovala článok môjmu predstavovaniu. Neviem, či to má teraz ešte zmysel, keďže sa s väčšinou čitateliek poznám aj mimo blog, no stále vo mne nezhasína nádej, že sem chodí okrem nich aj niekto iný.
Takže...

Moje meno vám asi (určite) prezradila miniaplikácia WeHeartIt vľavo hore (alebo je teraz niekde vedľa príspevku, to je jedno, proste je vľavo). Ak čítate čo píšem, tak vám musí byť zrejmé aj to, že som vysokoškolská študentka. Mojou budúcou alma mater je Masarykova univerzita v Brne, odbor Informační studia a knihovnictví, spadajúci pod Filozofickú fakultu (raz neviem poriadne vysvetliť, čo vlastne študujem, ak by to niekoho zaujímalo tu je LINK s definíciou). Predtým som chodila na osemročné gymnázium v Poprade, preto ako devätnásťročná študujem druhý ročník. Pre nás to asi nie je nič neobvyklé, no Čechom z toho padajú oči z jamôk.
Inak pochádzam zo zapadnutej dediny spod Tatier, ktorá je na skok od Popradu, no ešte bližšie je Slovenský raj, ktorý je fakt rajom, ak tam niekto ešte nebol, vrelo odporúčam. Teraz však žijem v mojom sníkovom meste, v Brne, do ktorého som sa bezpodmienečne zamilovala pred piatimi rokmi, keď som tu bola prvý krát. Vtedy som sa tiež rozhodla, že tu pôjdem študovať za každú cenu. Keď som sa 11. mája 2012 dozvedela, že som prijatá na oba odbory, na ktoré som podala prihlášku, šťastnejšia som snáď byť nemohla. Vykašľala som sa na prijímačky v Nitre a spokojne som tu 15. septembra spolu zo všetkými potrebnými vecami docestovala.
Odvtedy ubehlo veľa času, obrovské množstvo vecí sa zmenilo, no moja radosť z toho, že som tu, nepoľavila. Užívam si vysokoškolský život, ktorého sa rozhodne netreba báť, ale treba sa naň tešiť, a tak trošku si žijem svoj sen.
Raz neviem svoju osobu charakterizovať prídavnými menami. Viem, že som šťastná, spokojná a podobne, ale toto nie je opis mojej osobnosti, ale momentálneho stavu. Názor na mňa si teda musíte spraviť samé.
Môžem vám sem ale hodiť aspoň ten fyzický popis. Mám okolo 180 cm, zelené oči, okrúhlu tvár a tmavé vlasy, ktorých prirodzená farba je tmavohnedá. Teraz však ťahajú dočervena vďaka môjmu šampónovému experimentovaniu, konce sú svetlejšie z môjho ombre pokusu, momentálne teda naozaj červené. Sú tak nejako kučeravo-rovno-vlnité, neviem to jednoznačne povedať. Moju postavu by ste ani vo sne nepočastovali slovami ako príťažlivá, atraktívna a podobne, tiež ju však neviem nejako lepšie popísať.
Medzi veci/činnosti, ktoré zbožňujem, patrí čítanie, písanie (bohužiaľ už nie tak veľmi, ako tomu bolo kedysi), prechádzky mestom, vôňa kníh, anjeli, vozenie sa v šalinách (ejkejej brnenské električky), varenie, ranná káva, bylinkové čaje, jedlo, hudba, oheň, hviezdy alebo aj obloha všeobecne, pivo, slnko, sneh, snívanie a v neposlednom rade moji kamaráti, ak by som mala vymenovať aspoň niektoré.
Naopak veci/činnosti, ktoré nemám rada sú napríklad nakupovanie (ponákupné depresie z toho, že mi nič nesedelo, check), sebaľútosť (i keď to sem tam príde aj na mňa), zvaľovanie viny na druhých (yes! najviac "cenená" vlastnosť na ľuďoch, len nech ja nie som za debila, som predsa ten ublížený), jeseň, hmla, nemčina, hnedá farba, povýšeneckosť a neviem čo ešte, určite je toho viac, len si neviem spomenúť.
Ešte vám sem dám pár RandomFacts a končím, lebo je to nejaké dlhé. Na všetky prípadné otázky vám veľmi rada odpoviem, pýtajte sa v komentároch, tam nájdete aj svoje odpovede.

  • Mám úchylku v lakoch na nechty a v nechtoch všeobecne.
  • Fajčím a nie som na to pyšná.
  • Idem do kolien z ľudí, ktorí dobre voňajú, hlavne ak voňajú za avivážou.
  • Chcela som ísť študovať psychológiu, prihlášku som si však podala na manažment a ISK.
  • Môj otec je policajt.
  • Mám ružový telefón.
  • Radosť mi dokáže spraviť kadejaká maličkosť.
  • Kvôli počtu návštev a počtu komentárov si myslím, že môj blog stojí za holú makovú.
  • Niekedy si myslím, že aj ja stojím za holú makovú.
  • Môj najobľúbenejší kvet je orgován, kvôli jeho vôni.
  • Práve čítam Ženy od Charlesa Bukowskeho.
  • Väčšinu môjho šatníka tvoria veci modrej a sivej farby.
  • Mojou najnovšou láskou je DJ Wich.
  • Mám dvoch bratov a tých najlepších kamarátov na svete.
  • Nejem po siedmej večer.
  • Môj Facebook.
  • Môj Twitter.
Lots Of Love, Ladies ♥♥♥

18 komentárov:

  1. a zabudla si napísať "Milujem Ivku Kniškovú" :-* :D ale nie, hun, srandujem :D
    aj keď ťa už poznám, tak rada som si prečítala tento príspevok ;)
    a ešte by som dodala, že "mám dvoch bratov a z toho ten mladší je retardovaný, hlavne keď sa stretne s našim bratrancom, ďalším idiotom" :D ale nie, prepáč, ale nemohla som si odpustiť :D
    a taktiež zabudla si dodať "milujem Nialla Horana" !!! :D ľúbim ťa :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som to nenapísala, lebo to malo byť naše tajomstvo :P keď to veľa ľudí vie, tak to už neseká dobrotu potom :D
      :D :D :D som rada, že si ma tak pekne doplnila :*
      aj ja teba ♥

      Odstrániť
  2. nepoznám ťa, takže som rada že si sem napísala niečo o sebe :) , a máme dosť podobných vecí (teda podľa toho čo si sem napísala, ako je to naozaj to neviem :D)..
    Bukowski - moja učiteľka UMK( umenie a kultúra) nám každú hodinu o ňom hovorí a číta stále jednu istú báseň dookola už od septembra.. nejaký úryvok o meste a lady Godive a jeho názor o mori :D úprimne vždy potom mám pesimistickú náladu, čiže neviem či si v budúcnosti od neho niečo prečítam aj keď všetci vravia že je skvelý..
    to som raz niekde čítala, že jeho tvorbu sa dá buď iba milovať alebo nenávidieť(aj keď to je podľa mňa trochu silné slovo) .. trochu odveci, neboj ja viem :D -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj je to rovnako, ako som napísala, nemám prečo klamať :) čo napríklad máme spoločné? o.O
      of uf, demotivácia ako sa patrí ;) a môže byť, že je to tak, ja som ešte v podstate na začiatku a je to prvá vec, čo od neho čítam, tak som sama zvedavá :)

      Odstrániť
    2. ako je to naozaj to neviem --> nie ja som to nemyslela tak, že tu klameš alebo niečo, som to myslela, že či sme naozaj podobné to naozaj neviem :D chápeš čo myslím? ak nie, skúsim to 'vysvetliť' ešte raz :D.. mám skopírovať a dať ti do komentu?
      prepáč, nechcela som ťa demotivovať, aj keď to z môjho komentu tak zjavne vyznelo, sorry,nabudúce budem radšej ticho :X

      Odstrániť
    3. rozumiem rozumiem :D môžeš to zhodnotiť akokoľvek chceš, môžeš nakopírovať, len tak napísať do komentára...:)
      a to nebola demotivácia voči mne, ale voči vám, že aké to od nej nie je pekné, že vás tak odrádza od toho ;)

      Odstrániť
    4. uf uf :D taakže - cca 180 cm(asi trochu menej:D), mierne kučeravé hnedé vlasy(teda raz kučeravé, potom zas rovné :D), milujem čítanie, písanie (ale básní)prechádzky mestom, vôňa kníh, varenie, jedlo, hudba(!!!), oheň(neskutočne fascinujúci :D), hviezdy alebo aj obloha všeobecne, slnko, sneh, snívanie
      nemám rada - napríklad nakupovanie (ponákupné depresie z toho, že mi nič nesedelo a nebaví ma to), sebaľútosť (i keď to sem tam príde aj na mňa), zvaľovanie viny na druhých, nemčina, hnedá farba, povýšeneckosť
      Mám úchylku v lakoch na nechty(teda také obdobia :D)
      Mám červený telefón.(aj keď to rovnaké asi nie je :D)
      Radosť mi dokáže spraviť kadejaká maličkosť.
      Niekedy si myslím, že aj ja stojím za holú makovú.
      to je len to okopírované :D

      Odstrániť
    5. môže byť :D prídeš mi tak trochu ako moja kópia alebo ja tvoja :D ešte mi povedz, že si lev a vyvráti ma doprava ;)

      Odstrániť
    6. :DD nope nope, kozorožec :D (najskôr som ti sem skoro postla že jednorožec) :D

      Odstrániť
    7. fuh, ešteže tak, môžem sedieť rovno :D a možno raz budeš aj ten, ak budeš veľmi chcieť :P

      Odstrániť
    8. inak vieš že som v živote nepčula 'vyvráti ma doprava'? :D
      anoo, to by bola aká sranda byť jednorožcom.. inak keď som bola malá, tak som si myslela že jednorožec a kozorožec je to isté spolu s dikobrazom :D dotoraz neviem prečo

      Odstrániť
    9. minule sme s kamoškou skonštatovali, že môžem založiť slovník a mojimi podivnými výrazmi ;) rada obohacujem slovenčinu o nové slová a slovné spojenia :D
      :D :D no ono sa to dosť podobá na seba názvami, tak možno to bude tým :D ten dikobraz je síce trošku...dikobraz proste, ale nejako by sa to aplikovať dalo :D

      Odstrániť
    10. daj ešte nejaký výraz :))
      dikobraz je iná liga :D

      Odstrániť
    11. to by malo byť asi v kontexte, takto sa mi ťažko ;) ale ja sa nebudem vydávať, ja sa budem svadbovať napríklad :P
      a to teda že je :D

      Odstrániť
  3. Muco :)
    Vážne nemáš rada nakupovanie?! :) Takého človeka snáď ani nepoznám (okrem môjho ocina) :D V tom by sme si asi nerozumeli, mňa keby ráno o 6 vysadili pred, čo ja viem, Euroveou, tak o ôsmej večer by som mala pobehané ešte len prvé podlažie :D To ej niečo, čo ja milujem, nemusím si ani nič kúpiť, ale keď chodím po obchodoch ako Mango, Zara, Topshop a tak, predstavujem si, že keď raz budem bohatá, čo všetko si kúpim :)
    P.S. k tomuto: Som strašný kabelkoholik. Ale fakt. Najradšej by som vlastnila všetky kabelky sveta asi :D :D
    No a ďalej.... Väčšinu viem.... :) A ešte by som dodala: "Zuzka je to najmilšie, najcitlivejšie a najspoľahlivejšie dievča, ktoré moc moc ľúbim." ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, tak už poznáš mňa :D ako keď idem s niekým, tak mi to nevadí, rada sa popozerám, poradím, ale ak si ja niečo chcem kúpiť...sodoma gomora ;) a už jednu takú poznám, viem, čo takáto závislosť obnáša :D
      tiež ťa ľúbim :* sluníčko mé ♥

      Odstrániť
  4. veď si v podstate dokonalý človek:) nemáš sa načo sťažovať :D rúžový telefon je fajn, bratia tiež :D sivá a modrá sú úžastné farby. a fajčenie... no veď 90% ľudí fajčí... z toho 9% sú deti takžé.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nah, ja mám od dokonalosti riadne ďaleko o.O ale už som pretala fajčiť! i keď som sa pohoršila v sťažovaní sa, lebo je to presne ako hovoríš, nemám sa na čo sťažovať :)

      Odstrániť