21. mája 2013

Shopping

Hey Guuuuyz!
Otázočka na začiatok, predtým, ako sa pustím do môjho blábolenia...robím niečo zle, že ste mi prestali komentovať príspevky? Ak áno, tak prosím dajte vedieť, ja sa skúsim polepšiť :)
Lets begin...Máte rady nakupovanie? Lebo ja ho neznášam! A dnes som bola nakupovať.
Strávila som štyri hodiny v nákupnom centre, a to sme, našťastie neboli vo všetkých obchodoch, pretože sme sa ponáhľali. Necítim si nohy a som úplne vyšťavená. Ale! Mám to, prečo som tam dnes šla. Konečne som si kúpila šaty! Aj by som ich opísala, ale neviem to celkom presne, takže musí vám stačiť, že sú čierne a nad kolená.
A s kým som bola? S mojou spolubývajúcou a jej kamarátkami. Celý deň v spoločnosti toho prekrásneho jazyka? Yes, please! Som úplne zmagorená a nejaká príliš euforická, čo sa k môjmu vnútornému rozpoloženiu absolútne nehodí, ale čo narobím? Fakt to dnes bolo krásne.
Len tak s nimi chodiť, počúvať ich bľabotanie, odpovedať im na prípadné otázky, miestami sa cítiť trápne kvôli vlastnej angličtine. Tak nejako to bolo? Myslím, že aj hej. Ako nástroj prokrastinácie veľmi príjemné a možno aj trochu prínosné. Dokonca ani nemyslím na svoje problémy.
 
HappyMeal z McDonalds mi tiež spravil deň :) čo je lepšie, ako vlastný skleník, v ktorom máte zasadenú řeřichu? :P

A Juls, chcela si pic, tak tu je :) Toto je Jin, moja spolubývajúca a jej najväčšia láska, icecream :) Nice to meet ya! 

Naozaj dúfam, že sa máte dobre Sweeties :) Nejaké maturantky? Dajte vedieť, ak to už máte za sebou! :) Pokojne sa opýtajte na čo len chcete :) 
(tento príspevok obsahuje tak veľa výkričníkov a smejkov, že podľa mňa musíte vidieť, aká excited som po dnešku :D)
Lots Of Love ♥ !

7 komentárov:

  1. Jéžiš, závidím Ti takýto super deň! :) Ja budem mať síce taký zajtra, lebo si spravím menšie "voľno" (no ako suplovanie nám dali chémiu a fyziku, čiže by som bola úplný blázon, ak by som šla do školy) :D Som rada, že si taká šťastná, celý tento článoček je nabitý eufóriou a radosťou, I like it! ♥
    Tvoja spolubývajúca je aká podarená ;) Aj ku mne by mohla prísť, aby som sa s ňou porozprávala a mala takú super náladu, ako ty ;)
    Ja som ešte len budúca maturantka.... O rok ma to čaká, slovina, anglina, občianska a dejepis :) Ale už témy z dejáku mám poctivo v pc a sem tam do nich aj pozriem ;)
    Strašne sa mi páči tento článok za to, že si šťastná ♥ Prajem Ti ten úsmev :) Zaslúžiš si ho Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Menšie voľno ešte nikomu neuškodilo ;) uži si to zajtra! :) najmenej tak, ako som si to užila dnes ja :) a to moje šťastie..no ;)
      Je neskutočne zlatá :) také bábo :D pritom je staršia :) ale..proste..júúj, taký macko na objímanie ;) pošlem ju za tebou? :) podľa mňa by šla rada :)
      A ver never, maturita formalita, fakt to platí :) potom sa budeš smiať, ako si sa toho bála :) čo výška? ja som maturovala z toho istého, okrem dejepisu :) namiesto neho som mala geografiu :)
      Ja zas prajem tebe takýto článok! Teda takúto eufóriu :) je to fakt oslobodzujúce :) i keď len na chvíľu, ale aj to je viac, než som čakala :)

      Odstrániť
  2. Vieš čo, tá výška ma štve najviac, absolútne netuším, čo chcem ísť robiť ďalej... Zvažujem medzinárodné vzťahy,kde však bohužiaľ požadujú aj druhý jazyk. Ja mám síce nemčinu, ale to je proste FUJ :D Ja som neni schopná sa to naučiť a za tri roky, čo ju mám, viem ledva povedať dve vety. Proste mi to je strašne nesympatický jazyk (a nech si každý vraví, čo chce, nemám rada Nemcov, pre mňa sú to proste nacisti) a je dosť krkolomný, nechcú sa mi učiť tie kilometrové slovíčka. :P Takže rozmýšľam nad tým, že cez leto sa dám do španielčiny, s ktorou som kedysi začala, len kvôli iným krúžkom som ju odsunula na vedľajšiu koľaj, keďže som nestíhala. Ale nejako moc som sa ti tu rozkecala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ešte máš pol roka na rozhodnutie sa, uvidíš, ako to budeš stíhať s tou španielčinou :) ja to mám s nemčinou rovnako :D učila som sa ju 8 rokov a nedám zo seba jednu poriadnu súvislú vetu :D všetko len preto, že sa mi ten jazyk doslova hnusí ;) a ja som rada, že si sa rozkecala! rada by som sa o tebe dozvedela čo najviac :) ešte si mohla pokojne pokračovať :)

      Odstrániť
  3. najskôr odpoviem na tú otázku.. nerobíš nič zle, zle nám robí škola :) mrzí ma to, ale naozaj nič nestíham.. uuh.. :) idem sa pustiť do čítania ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nakupovanie? ako kedy :) keď viem za čím idem, tak ma to celkom baví, no keď neviem čo chcem, nebaví ma to, som uťahaná a nervózna :D lebo všetci odomňa niečo chcú, ja niečo chcem, ale neviem čo :D .. angličtina.. mňaaaam :) a Jin je straašne sympatická! :) .. opýtať sa na čo chcem? :) čo počúvaš v tomto momente a ak nič, tak ktorú pesničku si počula naposledy? ;) x x

      Odstrániť
    2. hovor mi niečo o škole ;) ...už nevládzem...a je to v poho, len som chcela vedieť, kde je chyba
      ja som nervóznejšia, keď viem, za čím idem, lebo to nikde nemajú :D
      v tomto momente mi hrá Ellie Goulding, celý album Halcyon, konkrétnejšie song Without Your Love :) ani neviem prečo som si to pustila..ale k učeniu je to celkom príjemné :)

      Odstrániť