27. mája 2013

Me Myself and I

"Maybe it's because you've got so great personality."

Keď mi toto včera večer povedala Jin, asi pol minúty som to vstrebávala s otvorenými ústami. Bola som prekvapená a ona bola prekvapená z toho, že ja som prekvapená. Museli sme vyzerať famózne. Bavili sme sa o tom, koľko mám spoločného a ako si rozumieme, ja som spomenula, že som si rozumela aj s predchádzajúcou spolubývajúcou a ona mi na to povedala toto.
A tak som sa nad tým zamyslela.
Táto veta ma donútila zamyslieť sa nad sebou a všetkými peknými vecami, ktoré na seba v poslednej dobe počúvam a vôbec si ich nezaslúžim. Lebo nie, nemám "great personality", nezaslúžim si, aby ma niekto obdivoval ani aby vo mňa veril či niečo podobné. Nezaslúžim si ani jedno obyčajné "ďakujem".
Prečo? Vysvetlenie je jednoduchšie ako jednoduché. Po prvé som sebec a po druhé ubližujem ľuďom bez toho, aby som si to uvedomovala. Takže tí, čo ma poznajú len krátko a ktorým som ešte nestihla ublížiť, držte sa ďalej, urobíte len dobre. 
Zvyknem sa vŕtať v cudzích problémoch aby som nemusela myslieť na vlastné. Milé, čo? To je toho na ďakovanie a obdivovanie...A to je vlastne najľahšia cesta, ako ľuďom ublížiť. Keď vám začnú veriť a dajú na vás. Nikdy som nechcela nikomu ublížiť zámerne, ono to stále len tak blbo vyšlo. Teraz to myslím vážne a ospravedlňujem sa tým, ktorí si to so mnou prežili a ktorí ma majú plné zuby. Nečudujem sa. Asi by som tiež od seba ušla. 
Prečo to tu píšem? Ako ospravedlnenie. Pre niektorých dopredu, pre niektorých spätne. Fakt ma tie veci mrzia, ale neviem ich nejako ovládnuť. Ja chcem ľuďom dobre, pomôcť im a ono si to vypáli presne na opačnú stranu. Nechcem,aby ste ma v komentároch utešovali. Strašne si to vážim baby, ale...viem kto som a...je mi to proste ľúto všetko.
Takže sa vám ospravedlňujem. Za tento výlev, za to, čo som vám spravila/ešte spravím. Viem, že nikto nie je dokonalý, ale ja som až príliš skazená. Nezaslúžim si ani vás. Ale aj tak vás mám strašne rada. Ak ste si toto prečítali, klobúk dole. Možno by bolo jednoduchšie, keby som celý blog zrušila a nevešala vám to na nos. Možno to aj spravím, ale pre tie, ktoré čítajú príbeh, ho najskôr dopíšem. Nechcem, aby to ostalo otvorené, nechcem sklamať ešte aj vás. 
Lots Of Love ♥ I love you more than you can imagine...

37 komentárov:

  1. Po prvé, klobúk dolu za tento článok! Naozaj! Takto by to nedokázal len tak niekto napísať.
    Po druhé.... Zlato, prestaň. Píšem si s tebou... 3 dni? Si super, správna baba so správnymi názormi, moje zlatíčko ♥ a krásne, milé a úprimné dievča, ktoré dokáže povzbudiť :) (ty vieš, o čom rozprávam) :)
    A blog neskús zrušiť, prosím ťa. Ja ho úplne zbožňujem a milujem všetky tvoje články, poviedku s Niallíkom, jednodielky, proste hocičo, čo napíšeš :)
    Love you more ♥♥♥♥♥ xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. milá a zlatá as always :) ďalší človek, ktorého si nezaslúžim v mojej blízkosti...
      toto dokáže napísať každý, kto sa vie postaviť sám sebe...a u mňa už bolo načase :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To skôr ja tebe...pretože som myslela vážne tieto slová a nezaslúžim si ho ;) a..veď vieš tiež

      Odstrániť
  3. Niekedy nejde všetko podľa našich predstáv. Neobviňuj sa. Stane sa. Snaha, že chceš pomôcť sa cení, aj keď sa ti to občas nepodarí a pokašle sa to. :) Hlavu hore. A blog v žiadnom prípade nemaž! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne nejde nič podľa mojich predstáv a vždy sa budem obviňovať, pretože musím brať na seba zodpovednosť za to, čo robím...
      Hlava hore je, len nechcem, aby ľudia vo mne videli to, čo nie som...plus je to jediné ospravedlnenie, ktoré dokážem momentálne poskytnúť
      A blog...je blog :) a kým dokončím CICLYMTT (ešte aj ten akronym je dlhý -_-), tak ho určite nezmažem :)

      Odstrániť
  4. Iste to nebola len tvoja chyba...človek, ktorému si chcela pomôcť to možno nepochopil. :) Ľudia v tebe vidia to,čo si. Neboj sa. ;)
    Som rada, že blog bude fungovať aj naďalej. A hej..it's just a bad day not a bad life. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu nejde len o pomoc...ono je to much more complicated...
      a presne toho sa bojím, lebo sa mi dokazuje čoraz viac, že to tak nie je :)
      I know, Ive got perfect life :) and I highly appreciate it :) but its tough from time to time..you know ;)

      Odstrániť
  5. Aha tak. :) závidím ten perfektný život. Aj mne by sa zišiel. V poslednom čase sa všetko serie (ospravedlňujem sa za výraz). :)
    Tak či tak. S odstupom času si uvedomíš, že to nie je až také hrozné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je čo závidieť :) on je perfektný...lebo ho ja vidím taký, v skutočnosti...a keď to porovnám s ostatnými...je to proste komplikované :) sú ľudia, ktorí ho majú lepší a sú takí, ktorí ho majú horší
      a so mnou je to fakt zlé..s odstupom času sa to možno zlepší, ja sa zlepším, ale zatiaľ...je to ako to je

      Odstrániť
  6. Nie je to s tebou zlé. Myslím si...vlastne viem. :) Ťažké obdobie, jednoducho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pred týždňom bolo horšie, teraz už je to relatívne v poriadku :) a vidím, že nie som jediná, ktorá má ťažké obdobie...

      Odstrániť
    2. Noo vidíš. A bude to lepšie a lepšie. :) veľa ľudí ma teraz ťažké obdobie. ;) ...ale to prejde a zase bude všetko fajn.

      Odstrániť
    3. stále je to horšie a horšie, len si to buď nepripúšťam, alebo si zvykám :) lebo nič iné mi neostáva..musím ísť ďalej či sa mi páči či nie...neviem, čím to bude, ale fakt sa teraz každému všetko dosiera

      Odstrániť
  7. Máj. Sprostý mesiac.:) aspoň ja to tak vždy mám. ;) musíš ísť ďalej, to máš pravdu. Ale to nie je také jednoduché.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, či to bude mesiacom...možno aj...a že lásky čas, ňah! a o tom, že to nie je ľahké by som ti vedela porozprávať..ale veď aj sama vieš...keď od teba postupne odchádzajú všetci, na ktorých ti záleží a ktorých máš rada...nie je nič viac, ako keď ostaneš sama ;)

      Odstrániť
  8. Myslím, že mi nemusíš hovoriť. Viem aj sama asi. ;) ale nejako to prežijeme. Ja som si aj zvykla už. Patrí to k životu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len smutné je, že to niekedy tak nemusi byť...ale je ľahšie povedať si toto ako bojovať za niečo :)

      Odstrániť
    2. Pravda. Ale ja som sa presvedčila, že niekedy je lepšie, keď to vzdáš. ;)

      Odstrániť
    3. tak hlavne, ak je tebe tak lepšie :) ja som stále presvedčená o tom druhom...je fajn vedieť, kedy prestať, ale má to ale...a nie jedno

      Odstrániť
  9. Chvíľku mi je lepšie, ale potom je to všetko na prd zase. ;) ani tak, ani tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kinda same here :) i keď rozdiel by sa našiel...im not sure, if i can give up just like that

      Odstrániť
  10. Ja, moje druhe ja a Irena :D
    Zuzana! Vzchop sa! ;) čo tu trepeš prosím ťa? O.T.R.A.S.N.É. ! ;) Dobre vieš, že to nie je pravda. :*
    ~Harry's Girl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si pako :D :D so štyroma ja :P ako keby si ma nepoznala...trepem a vždy aj budem :P

      Odstrániť
  11. Diky kamaráde. Pakom ma už dlho nikto nenazval. ;) Tak prestaň trepať, radšej daj časť, kde budem ja hlavná hrdinka. Taká už dlho nebola. A..viem, že som ti chýbala sweetie. :D :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kedykoľvek, you know :) bude bude, všetko bude, len skúšky musia najskôr byť ;) a stále mi chýbaš, aj oba tvoje ja ♥

      Odstrániť
    2. Aj po tom všetkom? Parada. Aspoň dačo pekné počujem po dlhom čase. ;) nepočujem. Nevadí. Najprv ja, moje druhé ja a časť a potom skúšky. Tlačí ma čas. Vieš. :D :D

      Odstrániť
    3. a čo si čakala? :O že konečne dostanem rozum? :D :D čosiiiiii :P a mňa tlači viac! skúšky sú teraz najviac obávam sa...ale že si to ty...:) možno niečo pošpekulujem

      Odstrániť
    4. Ta ja už neviem čo čakám. Isto sa teraz hádžeš o kachličky v kúpelke jak tie nymfy. ;) Od radosti. :) Nie. Nemusíš sa ponáhľať, kedže ja nejak obmedzujem net teraz.;)

      Odstrániť
    5. ty nevieš čo čakať, ja neviem čomu veriť, dobré sme, ne? :D a skoro som sa hodila :D a uvidím, jak všetko pôjde...
      (páči sa mi, že tvoje tretie ja má už aj fotku :D :D)
      (a predpokladám, že je jednoduchšie komentovať sem ako písať si? :))

      Odstrániť
    6. Ta ťažký mesiac či čo. ;)
      Jakù fotku? :o ;)
      No. Tak kedže som bez facebooku tak áno. Tu budem písať. ;)

      Odstrániť
    7. no už píšeš cez svojho používateľa, takže už si s fotkou ;) skype? gmail? chudáci tí, čo to budú potom po nás čítať ;)

      Odstrániť
    8. Vzhľadom na to, že nám nejde pc, lebo vírus...tak asi ťažko..a ešte vzhľadom na to, že ma teraz tlačí čas ta chápeš. Nevychádza to. ;) neuveríš, kde som dnes bola.

      Odstrániť
    9. whatever...a asi tak celkom nerozumiem tomu, že ťa tlačí čas...kde si bola? :O

      Odstrániť
    10. Vo fitku som bola. Máš dos? ;) málo času mám. To chcem povedať.

      Odstrániť
    11. už aj ty "máš dos?" -_- ..tiež trpím nedostatkom času ;) a fakt sa mi to tu nepáči :/

      Odstrániť
    12. Ja ešte nemám dos. :) zatím.
      Ani mne.

      Odstrániť