11. apríla 2013

Ups & Downs


Riadne to tu teraz flákam, že? Ospravedlňujem sa za to, ale spamätávam sa z ďalšej facky, ktorú som dostala. Venujem sa veciam, ktoré považujem za potrebné a ľuďom, ktorí o to stoja, škole a svojim myšlienkam. Nemám chuť písať a miestami ani žiť. Momentálne som ako na hojdačke a snažím sa to nejako vybalansovať.
Večný stres a neustále zmeny sa nepekne podpísali na mojom spánku a na mojich dňoch, a tak to teraz vyzerá aj s blogom. Pokúsim sa to v najbližších dňoch napraviť, pridávať častejšie, rozpísať sa a konečne sa pustiť aj do písania príbehu. Nesľubujem nič, ale skúsim to. Písanie mi vždy pomohlo, neviem, prečo to tak nepekne zanedbávam. Zase príliš veľa rozmýšľam. Je najvyšší čas vypnúť a začať žiť s tým čo mám. Len mi to teraz trochu trvá.




Prekrásne ďakujem za komentáre, ktoré nechávate ♥ zo dňa na deň sa to tu nejakým zázrakom rozbehlo, a keď som videla 1999 návštev, srdce mi zaplesalo :) ak to takto pôjde ďalej tak 3000 onedlho :3 naozaj som veľmi vďačná za všetko :) nejaký tip, ako vám to vynahradiť? :)
Ako žijete ženy moje? :) Rada by som videla, ako sa máte :)
Lots Of Love ♥

6 komentárov:

  1. Zlatko moje, je mi ľúto, že ti je takto. Takéto nálady nie sú nič moc. Nečudujem sa Ti, že sa Ti veľakrát nechce ani nič napísať, nemáš proste chuť a... stratila som niť, ale chápem ťa. :P Každý mávame takéto chvíľky, kedy by sme najradšej odišli niekam do tramtárie ďaleko alebo sa radšej úplne vyparili. Ja len dúfam, že sa všetko časom v Tvojom živote zlepší a urovná a bude to čoraz lepšie a lepšie ;) Keep smiling honey ♥xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemá ti byť čo ľúto, ale aj tak ďakujem krásne :) ono to muselo prísť, ďalšia lekcia do života...usmievať sa stále usmievam, len...neviem to vysvetliť, už sa proste neviem neusmievať :D nejde to nonstop, ale každý deň sa nájde veeeľa vecí na úsmev :) napríklad hneď teraz ráno tvoj komentár :)
      Akurát ma mrzí, že nič nepridávam, lebo ten zmätok mi to nechce dovoliť :/

      Odstrániť
    2. Ako sa vraví, na dobré sa čaká a ja si na ďalšiu časť Tvojej poviedky, či nejaký pekný článok počkám. ;) Hlavne si všetko porieš, ujasni, neboj sa, zvládneš všetko, čo si zaumieniš :) xxx

      Odstrániť
    3. Jejko :) ďakujem za krásne slová :) ja viem, že to zvládnem :) len potrebujem chvíľu na spracovanie...

      Odstrániť
  2. Dúfam, že sa v Tvojom živote nedeje nič vážne. Ty nás stále povzbudzuješ a vravíš nám že máme byť silné,tak teraz je čas aby sme Ťa podporili my. Be strong,there is nothing you can´t handle. Verím tomu že čoskoro to bude všetko v pohode a cítím s Tebou Zuz. :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Ako sa to povie :) ale naozaj to nie je nič, čo by som nevedela zvládnuť :) ďakujem krásne za povzbudivé slová :) naozaj si to veľmi vážim :)

      Odstrániť