29. apríla 2013

The Host

Opäť to robím, opäť sa vyhýbam povinnostiam pre vlastné potešenie.
Ale táto kniha mi stála za to! Viem, že je to staršia záležitosť, ale až teraz sa mi k nej podarilo odstať.Čítala som ju celú noc (od ôsmej večera do šiestej rána), ale neľutujem to ani v najmenšom. Hneď potom som si pozrela aj film, ale ten sa knihe zďaleka nevyrovnal, ako to už zvykne byť. I keď priznávam, že sa mi páčilo neokukané obsadenie a takpovediac som sa zahľadela do Jareda (Max Irons).
Ale späť ku knihe.
Bolo to zaujímavé, originálne, vžila som sa do toho a som viac ako spokojná. Stephenie nesklamala ani tentoraz. Nevedela som, čo od toho čakať, lebo scifi nie je až tak veľmi moja šálka kávy, ale keďže to bola (podľa mňa) viac love story ako scifi, tie nadprirodzené javy tam boli príjemným spestrením a nebolo ich tam príliš veľa. A na moje vlastné prekvapenie vývoj udalostí nebol taký predvídateľný, ako som čakala.
Jedna z kníh, pri ktorej som prestala rozmýšľať, čítala sa ľahko a celú ma pohltila. Príbeh sa mi vďaka bohatým opisom odohrával priamo pred očami. A toto je presne to, čo na knihách milujem najviac.

Najviac sa mi zapáčilo venovanie. Mojej matke Candy, ktorá ma naučila, že na každom príbehu je najkrajšia láska. Uvedomila som si, koľko je na tom pravdy a aj táto kniha mi to potvrdila.
Lots Of Love ♥

1 komentár:

  1. túto knihu som tiež prečitala a súhlasim s tebou film bol tiez dobry ale kniha bola oveľa oveľa lepšia doslova ma pohltila celu a do poslednej chvile som nevedela čo sa roby ku koncu som sa aj rozplakala ale myslim že tích 800 strán či koľko určite stáli zato ***

    OdpovedaťOdstrániť