16. apríla 2013

Quote Pics

Girlzzz, už mi je to trápne. Dnes som napísala štyri vety a nič. Čumela som na prázdny dokument, nevedela som, ako ďalej. Presne viem, čo chcem napísať, ale nejde mi to. Myšlienky mi stále odbiehajú, už mám nervy sama zo seba.
Nakoniec so si pustila slovenský rapík (ja!) a fičím si na tom celý večer. Do toho sa prehrabávam cez moje weheartit a zistila som, že tam mám pár celkom pekných slov. Tak vám ich tu vylepím. Cvičte si angličtinu ;)


 Asi ste si všimli, že?





 Kedykoľvek sa na mňa môžete obrátiť s hocičím :) Rada si vás vypočujem a ak budem vedieť, tak aj poradím :) Neváhajte, nehryziem ;)




 TOTO! Snažte sa to prijať :)

Na to často zabúdam. Potom si to uvedomím, keď je už neskoro. Dnes ma to tiež zasiahlo, keď som čítala články o Bostone. Smutné, že sa musí niečo také stať, aby sa ľudia zobudili. 

 O tomto som sa neraz presvedčila.

 Ešte ťažšie je, keď naozaj nemáte nikoho...

 Ľahko sa hovorí, ťažko sa činí..ale nie je to nemožné. 


 
 Na toto nezabúdajte. Celý život je ešte pred vami. Prídu ešte iné tragédie, z ktorých sa budete musieť spamätať.



 Ja som si vybrala, čo vy? 

Toto sa vyplatí. Ak už nie kvôli ľuďom okolo vás, tak aspoň kvôli vlastnému svedomiu. 

Vaše obľúbené citáty alebo životné kréda? :)
Lots Of Love ♥

4 komentáre:

  1. Páči sa mi tento článok, akurát mi prišiel vhod. :) A moje krédo? "Fuck the rules and do what you want." :) Tým sa riadim už istý čas a som šťastnejšia :) A nič Ti nemusí byť trápne, proste pridáš, keď budeš mať nápad, my si na časť počkáme. :) Rapík? Čo konkrétne? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páči :) Prišiel vhod v akom zmysle?
      Dobré krédo! Hlavné je, že ťa robí šťastnejšou, na nič iné sa pozerať netreba :)
      A konkrétne nič, šla som po tom, čo mi youtube vyhodil naboku :) Od Rytmusa, cez trilión iných až po oldschoolový Názov Stavby :)

      Odstrániť
  2. Prišiel vhod v zmysel, že som proste potrebovala vypnúť... Za posledné dni sa toho deje strašne veľa, niekedy mám pocit, že mi vybuchne hlava alebo sa nezdržím a niekoho niekam pošlem :P Proste som si len čítala tie "quotes" a rozmýšľala nad nimi :)
    Rytmus je fajn :) ja väčšinou počúvam z rapu Majka Spirita alebo LEva :) prípadne Rakby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že nie len v mojom živote je toho príliš posledné dni :) som na tom rovnako už druhý týždeň :)
      Boli určené na rozmýšľanie, je skvelé čítať, že splnili svoj účel :)
      No prešla som aj tých :D aj keď to sa k rapu už počíta len tak okrajovo podľa mňa :)

      Odstrániť