12. marca 2013

Tired


Ouch. Robím si z blogu denníček.
Som unavená. Nič nestíham. V piatok mám dôležitý test a vôbec sa mi nechce učiť. Štyri anglické články, dvesto-tristo kľúčových pojmov a ja mám zatiaľ naštudovaný len jeden, aj to nie poriadne. Najmenej desať stranové články. Musím sa nútiť celou mojou bytosťou, aby som to čítala. Nič si z toho neberiem.

SOM UNAVENÁ. Neviem, či to je tými zmenami počasia alebo niečím iným, no strácam energiu. Aj chuť. Najradšej by som celý deň presedela v knižnici alebo ho strávila písaním novej časti. To, že nemôžem, ma vytáča. Lebo nemôžem robiť to, čo chcem, kvôli povinnostiam, ktoré nepočkajú. Ani trocha sa mi to nepáči. Viem, že som si to sama vybrala a život nie je len o tom, čo chcem, ale !!!! Som frustrovaná! Snažím sa to nejako ustáť, nájsť medzi povinnosťami a tým, čo ma baví nejakú rovnováhu, no zatiaľ sa mi to nedarí. Vždy sa pustím radšej do toho, čo mám rada, ako by som mala robiť niečo užitočné a potrebné. Bojím sa, že sa mi to nepekne vypomstí. Doteraz som to s prehľadom vykrývala, no začína sa to nepríjemne hrotiť. Všetko nechávam na poslednú chvíľu a potom je toho toľko, že neviem čo skôr. To je moja nepríjemná vlastnosť a aj keď som si jej vedomá, nenašla som v sebe dosť síl, aby som s ňou niečo urobila. Som príliš pohodlná. A lenivá. Aj teraz píšem článok namiesto toho, aby som sa pozerala do tých hlúpych papierov. Ugh. Idem radšej na to. MUSÍM sa premôcť. V piatok držte palce.
Inak, ak si toto niekedy prečíta nejaký maturant alebo deviatak, veľa šťastia prajem :)
Lots Of Love ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára