12. marca 2013

Sleep



Našla som si novú prioritu vo svojom živote! Stal sa ňou spánok. Zistila som, že ak si doprajem výdatný, 8 (nie viac!) hodinový spánok, mám oveľa krajší deň. Som nabitá pozitívnou energiou, všetkými zmyslami plne vnímam to pekné okolo seba a stihnem kopu vecí. Ak sa mi to z nejakého dôvodu nepodarí, ako napríklad dnes, som mrzutá, málo sa usmievam, som oťapená a unavená.

Toto je moja hranica, osem hodín. U každého sa to môže líšiť, veď všetci niečo iné potrebujeme a vyžadujeme. Základ je, aby ste po spánku mali chuť usmievať sa. Aby ste večer cítili, že ste deň prežili naplno. Nič nie je dôležitejšie ako to, aby ste boli spokojní s prežitým dňom. Pretože to je prítomnosť, to je to, na čom záleží. Ani minulosť, ani budúcnosť, prítomnosť je to, o čo sa treba starať a zaujímať.
Ale to už odbočujem.
Spánok je pre mňa osobne aj určitým druhom úniku z reality. Okrem kníh, hudby a písania. Je to jedna z činností, kde sa moja fantázia ruka v ruke s predstavivosťou starajú o to, aby som mala o čom písať, aby som sa cítila lepšie, aby som aspoň na krátku chvíľu vypla a na všetko zabudla. A v neposlednom rade, aby som mala hneď ráno na tvári úsmev. Lebo to prevaľovanie v posteli po krásnom sne, ktorý ste nestihli dosnívať a následné predstavovanie si najlepšieho možného záveru je jedna z najkrajších vecí, aké poznám.
Čas pred spaním pre mňa tiež veľa znamená. Ležím so zatvorenými očami, rozmýšľam a predstavujem si čo som prežila, čo som mohla spraviť inak, čo by bolo keby, čo by som si priala a tak podobne. Bol by to dlhý zoznam.
A mne sa už zíva, takže sa idem oddať tým čarovným okamihom, ktoré na mňa čakajú. Poďakovať za deň a zaželať si, aby bol zajtrajšok o niečo lepší, aby mi priniesol niečo nové, aby bolo dôvodov na úsmev viac ako tých na smútok. Dobrú noc. A len tie najsladšie sny. Forever and ever after.
Lots Of Love ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára