15. marca 2013

School Day

Wohoo! Po teste a ja sa opäť cítim ako obvykle, skvelo! Nevadí mi, ani že som to pravdepodobne pokašľala, hlavné je, že už ho mám za sebou. Bude, ako má byť. Pripravovala som sa naň a teraz záleží už len od toho, či som dobre pochopila otázky a či to bude stačiť. Teraz sa zas usmievam ako slniečko, pretože mám za sebou perfektný deň! Tak rada chodím do tej školy. Moji spolužiaci fakt stoja za to!
A tak som sa pokochala, potešila a dozvedela sa veľa nového. A fuj! nechutne som vyrušovala. Ale aj to bolo poučné. Proste mi bolo super :) Mám rada takéto dni, presne tie školské! Moje piatky :3
Teraz si idem tretíkrát pustiť Rise of the Guardians, lebo je to čarovná rozprávka :) Potom možno ešte niečo napíšem. Podľa úrovne únavy a tak.
Pointa príspevku? Opäť vidím celý svet taký krásny, ako je. Užívam si, že som sama, bez problémov, s prázdnou hlavou. Ive got great time!
Lots of Love ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára