9. marca 2013

I'm back!




Opäť sa hlásim aj napriek tomu, že som dnes už pridala časť :) tentoraz to bude len pár slov...
Pár slov o tom, aké je krásne byť opäť šťastná. Ten pocit, keď predáte všetky vaše sny do príbehu, do tých pár riadkov, ktoré pre vás znamenajú tak veľa a tak veľmi vás napĺňajú, je úžasný. Keď si uvedomíte, akých máte okolo seba skvelých ľudí, ktorí vedia, ako vás potešiť. Ľudí, ktorí vám dôverujú natoľko, že sa s vami podelia o pocity a udalosti, ktoré sú pre nich skúškou v ich živote. Nič necením viac. Pretože na to som tu, aby som počúvala, a ak viem, tak aj pomohla či poradila.
A party v piatok večer niekdy nie je na škodu a návštevníci uvedení vyššie na fotke dokážu tiež celkom pekne povzbudiť. S fľašou vína v ruke si uvedomiť plno skvelých vecí je super. Ale ráno vstať s rovnako skvelým pocitom je ešte krajšie. A keď sa to v priebehu dňa ešte utvrdí...nedokážem nič iné ako usmievať sa. Napriek všetkému!
Niežeby to prestalo bolieť, to povedať nemôžem, pretože by som klamala. Je tu však toľko veľa vecí, vďaka ktorým sa môžem tešiť, tak prečo by som sa mala zaťažovať niečím, čo už nezmením? Je, ako je, mne je momentálne dobre. A o to sa starám. Pretože nikdy neviem, čo prinesie zajtrajšok. Možno ma čaká ďalšia rana, možno to bude ešte krajšie ako dnes. Uvidíme. Nateraz si však užívam okamihy, ktoré ma postretli a usmievam sa od ucha k uchu. Dúfam, že ste minimálne rovnako šťastné a spokojné. Ak nie, nevešajte hlavu. Aj na vás to čoskoro príde :) Stačí sa len obzrieť naokolo...a chcieť vidieť.
Lots Of Love ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára