20. marca 2013

Helplessness


Neznášam to! Nenávidím, keď niekomu nemôžem pomôcť a musím sa len bezmocne prizerať, ako trpí. Pritom si to vôbec nezaslúži! Slová nepomáhajú, všetko znie tak prázdno, bezcenne, povedané len tak do vetra. To, že je to to jediné, čo môžem urobiť je skľučujúce! Najradšej by som všetky problémy vzala na seba, len nech sa ten človek usmieva a je šťastný! Veď chcem až tak veľa?
Sama viem, že to niekedy nie je ľahké. Usmiať sa cez všetky slzy, ktoré v sebe hromadíme. Tiež som taká bývala, prehliadajúc všetko pekné okolo seba. Zamerala som sa len na to zlé a topila som sa v tom, až kým ma to úplne nepoložilo na kolená a mne chýbalo už len málo, veľmi málo a nemusela som byť.
Teraz ma to chytá už len sem tam, keď príliš veľa rozmýšľam. Potom sa sústreďujem na to nepríjemné a všetko ostatné ide bokom. Vtedy si najradšej ľahnem. Spánok mi vždy pomôže, roztriedi myšlienky a ja môžem s čistou hlavou fungovať ďalej bez akýchkoľvek ťažkostí. Nerozmýšľať príliš veľa a neanalyzovať všetko z každého možného uhla je niekedy to najmenej, čo môžeme urobiť, aby sme mali úsmev na tvári.
Tak to prosím skúste slečny moje! Život je krásny, vy ste mladé! Robte veci tak, aby ste ich nemuseli v budúcnosti ľutovať, aby ste nemuseli ľutovať, že ste v depkách presedeli najkrajšie obdobie vašich životov! Youre too young to be this broken! Find your reason to smile, dont think too much and just...be happy because there are so many things you can be happy about. Open your eyes and you will see... :)
Lots Of Love ♥

4 komentáre:

  1. vieš, že to nie je také ľahké...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem :/ ale tiež viem, že to nie je nemožné...keď som to zvládla ja, zvládne to každý :) len to bude chvíľu trvať možno...

      Odstrániť
    2. trochu dlhšie ako chvíľu.. minimálne pri mne...

      Odstrániť
    3. mne to tiež netrvalo krátko, veď vieš :) ono sa to podarí, nevešaj hlavu!

      Odstrániť