16. marca 2013

Hell Yeah!


Zdravím!
Dnes sa to stalo! Dnes sa mi splnil ďalší sen! Bože, ledva tomu verím stále. Dnes som si kúpila Vansky! Moje vysnívané botičky! I keď to nie sú presne tie, čo som chcela, veľmi sa im podobajú a značka ostáva, takže som šťastná prešťastná! Jáááááj, ani neviem, čo od radosti napísať. Milujem soboty, milujem celý tento deň, milujem BRNO! A všetkých ostatných naokolo, dnes bol skvelý deň proste.

MOJE ♥

Prečo Vansky? A prečo som z nich taká šťastná? Neviem. Od mojej éry, kedy ma neuveriteľne brali skateri som akosi snívala o tom, že raz si tieto topánky kúpim. Podľa mňa sú prekrásne, od loga značky až po konkrétny model. Dlho som sa ich nahľadala, ale stálo to za to. Tento pocit z nich stál za to!
Inak dnes obyčajná sobota strávená pri Harrym Potterovi a varení. Krásne prekrásne! Večer zakončený dvoma pivkami, ešte film a môže sa ísť do hajan. A už trieskam dve na tri od všetkej tej radosti a alkoholu v hlave, takže končím.
Hroznový radler :)

A bola by som rada, keby ste sa mi aj Vy zverili so svojou sobotou alebo aj celým týždňom. Vlastne budem rada za čokoľvek. Každý jeden komentár. Naozaj.
Lots Of Love ♥

2 komentáre:

  1. Krásne, nádherné, mega šupy bomby! :* Chválim :D Rozumieš nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť