3. marca 2013

Fifty Shades of Grey

Dočítané! Začala som v piatok večer a dočítala v sobotu poobede. Tá kniha má strhla! Naozaj mi v poslednom čase chýbala kniha ako táto. Niečo, kde netreba absolútne rozmýšľať, len sa jednoducho ponorím do deja a stratím sa v ňom od prvej až po poslednú stranu.
Poviem vám, ešte som nikdy nevidela jeden mesiac rozpísaný na 607mich stranách.
Som doslova uchvátená spôsobom, akým autorka dokázala opísať každý jeden detail, myšlienku, pocit. Opisy postáv a dialógy sú jednoduché, no zároveň vtipné. Ako celok to na mňa pôsobilo hodnoverne. Dokázala som sa vžiť do pocitov Any a zároveň som sa pokúšala pochopiť počiny Christiana. Krásne sa to čítalo a ešte krajšie sa potom spalo aj napriek nie najšťastejšiemu koncu, no verím, že druhá časť to všetko napraví. Dúfam, že sa k nej čoskoro dostanem a opäť raz opustím túto stiesňujúcu a ubíjajúcu realitu.
Teraz si musím zohnať niečo na čítanie, pravdepodobne hneď zajtra navštívim knižnicu, aby mi tu samej nepreplo. Najskôr sa však idem pustiť do učenia -_- Pripájam citát, ktorý ma zaujal. Áno, aj v erotických knihách sa nájdu múdre slová ;)
Lots Of Love ♥

"Plačem pre stratu niečoho, čo som nikdy v živote nemala. Aké smiešne... Oplakávať niečo, čo nikdy neexistovalo - pochovanú nádej, stratené sny, sklamané očakávania."
- E L James, Päťdesiat odtieňov sivej -

P.S.: Po prečítaní tejto knihy mením svoje nároky na vlastný sexuálny život :D

2 komentáre:

  1. Tiež som tú knihu prečítala za extrémne rýchly čas :) Strašne mega kniha .. Uplne s tebou súhlasím :D .. Nevieš či sa dá niekde na nete čítať pokračovanie ? :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát čítam :) po slovensky som to nenašla, dá sa to zohnať v češtine vo formátoch .pdf alebo .doc :) stačí si na ulozto.sk naťukať padesát odstínu temnoty :)

      Odstrániť