18. marca 2013

Fallen


Zdravím :) Asi by som mala pridať časť, že? Bude, všetko bude, len nie dnes. Pretože dnes som bola v knižnici. Vlastne tam posledné dni trávim dosť veľa času. Čítam a čítam.
Prečo tam? Lebo tam je čarovne. Lebo ma tam neruší hlúpy facebook. Lebo tam si pustím hudbu a stratím sa v knihe. Lebo tam nachádzam vlastný pokoj, ktorý poslednú dobu trochu kolíše. Lebo tam mi nevadí, že za oknami fúka, prší alebo sneží.

Knižnica sa stala mojim tretím miestom. Po domove a škole je to presne to miesto, kde rada trávim čas, či už sama alebo s niekým. Stačí mi kniha v ruke a slúchadlá v ušiach. Svet zamrzne, vypne sa. Len čas rýchlo ubieha. Niekedy mi je ľúto, že ju zatvárajú o desiatej večer. Veď čo by bolo krajšie, ako sedieť nerušene pri knihe hlboko do noci? Potom sedím tu a kazím si náladu. Nie vždy, ale často. Radšej by som tam ostala.
Čo som čítala? Sériu kníh od Lauren Kate. Knihy o večnej, nekonečnej, čistej láske dvoch anjelov. Prvú, Fallen, som si kúpila asi pred dvoma rokmi a čítala som ju v angličtine. Kniha ma zaujala, uchvátila, no pokračovania si nekupujem. Prvé diely sú krásne, v ostatných sa podľa mňa príbeh "poškvrní", pokazí.
A tak to nebolo ani pri tejto pätici. Bola som naštvaná na Luce (hlavná postava) za to, ako sa správala (vždy sa vžijem do postavy a predstavujem si, čo by som robila na jej mieste a keď nerobí tak, ako by som chcela, je mi to proti srsti). Ale! Daniel mi za to stál. Keď som mala pred očami jeho, ako sa k Luce správal, ako sa na ňu pozeral, čo jej vravel, akosi to vyrovnalo všetko čo sa mi nepáčilo.


Takže som si Torment, Passion, Rapture a Fallen in Love užila, opäť raz mám o čom snívať :)
Teraz ma čaká kopa povinnej literatúry, do ktorej sa musím prinútiť. Nemusím dvakrát hovoriť, že sa mi do toho nechce, že? Ale nemám na výber, vďaka zbabranému testu som teraz v celkom prekérnej situácii, takže "hurá" zabojovať, aby ma nevyhodili.
Prikladám citáty ako obvykle :) a keďže to bolo 5 kníh, bude ich trocha viac ;)

“The only way to survive eternity is to be able to appreciate each moment.”
- Lauren Kate, Fallen -

“It felt so good just to be held”
- Lauren Kate, Fallen -

“Trust is a good way to get oneself killed”
- Lauren Kate, Fallen -

“Sometimes beautiful things come into our lives out of nowhere. We can't always understand them, but we have to trust in them. I know you want to question everything, but sometimes it pays to just have a little faith.”
- Lauren Kate, Torment -

“End times aren't supposed to be very pretty.”
- Lauren Kate, Torment -

“Love is the only thing worth fighting for.” 
 - Lauren Kate, Passion -

“I cannot be other than what I am, and I am the choices of all my days.” 
 - Lauren Kate, Passion -

“Heartbreak is its own form of amnesia.” 
 - Lauren Kate, Rapture -

“The past is important for all the information and wisdom it holds. But you can get lost in it. You've got to learn to keep the knowledge of the past with you as you pursue the present.” 
 - Lauren Kate, Rapture -

“There is always some regret when we accept that love has moved away from us” 
 - Lauren Kate, Rapture -

“Had God created Love to make pain feel even worse?” 
 - Lauren Kate, Rapture -

“Maybe you were the inspiration, but inspiration is an excuse for doing something you already want to do.” 
 - Lauren Kate, Rapture -

“As far as possible, Arianne realized, each soul had to be content alone before plunging into love, because one never knew when the other would move out of that love. It was the greatest paradox: Souls need each other, but they also need to not need each other.” 
 - Lauren Kate, Fallen in Love -

"Love means not being afraid to let yourself go, trusting that I will desire everything you have to offer."
- Lauren Kate, Fallen in Love -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára