29. marca 2013

Comments


Zdravím! Je tu piatok, Veľký Piatok a ja namiesto balenia sa ležím na posteli a čítam Fifty Shades Darker. Zatiaľ to vyzerá maximálne božsky a ja sa teším, ako budem dnes do noci čumieť na obrazovku notebooku a čítať. Naozaj ma štve, že si to zajtra nemôžem zobrať do busu, aby som to dočítala! Doma na to veľa času asi mať nebudem. Nie žeby som ho tu mala, tu si ho len viem spraviť.
Toto som však nechcela.
Dnes sme sa v škole bavila o sociálnych sieťach a ich vplyvu na ľudí. O tom, ako akákoľvek reakcia na status, odkaz, fotku, príspevok, proste hocičo zdieľané, poteší človeka.
Nepíšem tento blog preto, aby som k nemu mala komentáre. Ani príbeh nepíšem na princípe "ak tu bude desať komentárov, pridám novú časť". Píšem, lebo písať chcem a určitým spôsobom ma to napĺňa. Vypíšem sa z mojich pocitov a cítim sa lepšie. Dám do písmen moje sny a fantázie a uľaví sa mi.
Dnes ma však napadlo, že by som fakt ocenila, keby sa tu objavilo aspoň pár komentárov. Nie len preto, aby ste ma potešili, ale aj preto, aby som sa o vás niečo dozvedela. Vôbec netuším kto to číta, komu vylievam svoje srdce. Teda, kto to číta okrem tých, ktorí viem, že to čítajú, ak mám byť presnejšia :)
Každopádne najkrajšie ďakujem za všetky štyri komentáre, ktoré sa tu zatiaľ objavili ♥ Na to, že toto je 73. príspevok je to trochu na zamyslenie, ale aj tak veľmi veľmi potešili. Dúfam, že čoskoro pribudnú ďalšie.
Neprestanem pridávať príspevky bez ohľadu na to, či nejaké komentáre budú alebo nie. Len som vás chcela pekne poprosiť, či by ste ma aspoň trochu nemohli svojím (či už pozitívnym alebo negatívnym) feedbackom potešiť :)
Lots Of Love ♥

8 komentárov:

  1. zlatík prepáč, ale v škole? ty si už na vysokej alebo tak? a čo sa týka komentárov, veľmi som Ti nestíhala komentovať, ale polepším sa, sľubujem ;) Tvoj blog sa mi maximálne páči a tak si ho pridávam do obľúbených na mojom blogu ;) a čakám ďalšiu časť poviedočky :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to tak, univerzita aktuálne :) zatiaľ :D
      ja nikomu nič nevyčítam :) len vravím, že by som bola rada, keby mi nejaký komentár sem-tam blikol :)
      mohla by som byť taká opovážlivá a vypýtať si link na tvoj blog? :)
      a časť teraz cez sviatky? no...asi by som sa na to dvakrát nespoliehala

      Odstrániť
    2. http://becausetheylive.blogspot.sk/
      jasné, len si pekne oddýchni ;) a čo študuješ inak? :)

      Odstrániť
    3. zarytá Directionerka :) like that! :3
      neviem, či je oddych zrovna to, čo ma doma čaká...skôr nebudem vedieť, kde mi hlava stojí, oddychujem tu :)
      študujem Informační studia a knihovnictví na Masarykovej v Brne :)

      Odstrániť
  2. Blikám komentár! :-D
    o mne vieš veľmi veľa, možno aj to, čo by si nechcela vedieť ;-) a posielam cmuuuuuuuuuuuuuuuuuk :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) a ja chcem vždy vedieť všetko! :P :*
      P.S.: som zaťažená na cudzie problémy, zabúdam pri nich na tie vlastné ;)

      Odstrániť
    2. viem, že to vždy chceš vedieť! :-D
      P.S.: predstav si, že som si všimla, že si na ne zaťažená ! :-D a aj tak ťa mám rada ! :-D :-)))

      Odstrániť
    3. som dobrý sebec, že? :D trochu odvážne tvrdenie po dvoch týždňoch, ale aj ja teba :) naozajstne naozaj :)

      Odstrániť