25. februára 2013

The Time of My Life


Pri pozeraní videí z TMH Tour som si uvedomila, aký mám krásny život. Chlapci ma jednoducho tak napĺňajú, že aj  napriek tomu, koľko mám problémov, že sa tak často cítim osamelá a všetkému ostatnému, čo sa teraz deje, som šťastná. Práve žijem asi najkrajší čas môjho života, mám všetko, čo som kedy chcela a verím, že aj ostatné sny si onedlho odžijem a splním.
Takže si tu teraz pekne hoviem na intráku, v mojom meste, kde chodím do náročnej školy, ktorá je úplne úžasná, so skypujúcou spolubývajúcou za chrbtom, ktorú som si veľmi obľúbila, no vo štvrtok ma opúšťa, so zafarbenými vlasmi, ktoré vyšli skoro presne ako som chcela, s pohárom vody na pravej strane, s plánmi lakovať si nechty, no hlavne s úsmevom na tvári neriešiac žiadne problémy. Momentálne úplne kašlem na to, že na mňa ľudia kašlú bez akéhokoľvek dôvodu, že mám toho neskutočne veľa do školy, a že tento semester bude ťažší ako všetky ostatné. Dúfam, a verím, že všetko bude ako byť má a ja budem v konečnom dôsledku ešte šťastnejšia a spokojnejšia, ako som teraz. Posielam veľa veľa lásky a šťastia :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára