25. februára 2013

Miluj ma ironicky


Zdravím! Vo štvrtok som dočítala ďalšiu perfektnú knihu a rada by som sa podelila o moje pocity z nej. Viem, od štvrtku je ďaleko, ale mala som zablokovaný internet na 3 dni, pretože som nedopatrením prekročila povolený limit, takže článok píšem až teraz.




Tak toto je ona. Kniha od spisovateľa, respektíve spisovateľky, ktorú mnohé z vás určite poznajú. Maxim E. Matkin - Miluj ma ironicky. Je to zbierka krátky príbehov, "návodov", ako to v živote chodí. Kniha je tenká a číta sa veľmi ľahko. Ak človek chce, veľa si z nej vezme.
Matkin, podobne ako Hirax, pozerá na svet trochu inak. On sa však nevyjadruje až tak metaforicky a prikresľujúco ako Hirax. Dávnejšie som čítala ešte pár jeho diel, napríklad Aj ja teba, a ak mám byť úprimná, veľa si z toho nepamätám. Matkina som však odvtedy mala zaradeného medzi mojich obľúbených autorov. Je to jeden z tých autorov, ktorých knihy zhltnem za jeden večer.
Takže Matkin je ďalší autor, ktorý podľa mňa stojí za zmienku. Myslím, že ak po ňom siahnete, neoľutujete. Ja sa idem pustiť do ďalšieho Hiraxa, o ktorom sa určite dozviete viac, keď ho dočítam :)

"Skutočne odpustiť znamená skutočne zabudnúť, a nikto z nás nie je taký šťastný, že by dokázal zabudnúť, ako ho niekto ponížil a zradil."
- Maxim E. Matkin, Miluj ma ironicky

"Láska si ťa nájde. Aj keby si mala na teba počkať podvečer pri kontajneroch, keď pôjdeš v teplákoch, po opici a s mastnými vlasmi vyniesť smeti. Láska si ťa nájde, a pretože nikdy nevieš, kedy presne to bude, je životne dôležité, aby si mal na sebe vždy pekné čisté slipy."
- Maxim E. Matkin, Miluj ma ironicky -

Lots Of Love ♥
P.S.: Včera sa mi konečne podarilo vytvoriť OmbreHair! Nie je to úplne ako na fotkách, ale na to, že som si to farbila sama, som na seba celkom pyšná :D Ak by niekto chcel fotku, stačí povedať, spravím článok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára