21. februára 2013

BRITs & OWOA


Zdravím! Ako tak pozerám, návštevnosť je na bode mrazu, no aj tak som sa rozhodla pridať príspevok o včerajšku, resp. dnešku :)
Včera, ako mnohé určite dobre viete, prebiehalo BRIT AWARDS. Pozerala som to od začiatku do konca a naozaj som bola znechutená, preto som sa nedokázala ani primerane tešiť, keď vyhlásili chlapcov ako víťazov Global Success Award, ktorú si vyslúžili za obrovskú medzinárodnú predajnosť.

Celé vyhlasovanie cien mi nebolo po chuti. Takmer všetko povyhrávali mne neznámi speváci/speváčky/skupiny. Nepočúvam ich hudbu, takže neviem, či je dobrá alebo zlá, nejdem to hodnotiť po tejto stránke. Myslím si však, že medzinárodné úspechy interpreta čo to vypovedajú o jeho hudbe. Počúvam anglické rádia a ani tam po nich nie je ani chýru ani slychu.
Asi najviac ma znechutilo, že ED(!!!!!!!!) nebol dokonca ani nominovaný. Tomuto som vážne nepochopila. To, že chlapci nevyhrali vrámci skupín mi nebolo najpríjemnejšie, ale dalo sa to čakať, veď v tej kategórii boli so samými kapacitami, v podstate už legendami, a oni sú nováčikovia. Ale to, že si Ed nezaslúžil ani nomináciu mysleli vážne?! Ešte teraz ma to vytáča.
Každopádne gratulujem chlapcom k druhému Brit Award ♥

So soškou :3 ♥

Niall s tými Vanskami :D :D ale pristalo im to včera, že? ♥

The best performance EVER ♥♥♥♥♥

Táto fotka má pre mňa niečo doseba :) neviem, to opísať, jednoducho oni takí malí v tom veľkom priestore o.O

Group Hug nesmelo chýbať ♥

A ešte by som chcela prehodiť pár viet k novému klipu. V noci, keď vyšiel som nemala slov a teraz ich tiež ledva hľadám. TOTO JE OFICIÁLNE NAJLEPŠIA VEC, AKÚ SOM DOTERAZ VIDELA. Pri pozeraní som plakala ako dieťa. Ten klip je DOKONALÝ. Chlapci sú v ňom neodolateľní, prekrásni, úžasní! Neviem si predstaviť, čo budem robiť pri filme. Odkedy som vstala, ide mi stále dookola a nemôžem sa ho nabažiť. Stále nemám dosť. Niall v sprche, vo vani, Harry tancuje, usmieva sa, Liam s Louisom hádžu nenapodobniteľné prekrásne výrazy, Zayna v posteli asi netreba ani komentovať. Všetci sú šťastní, blázniví, pojašení, proste ONI. Mala by som sa naučiť lepšiemu vyjadrovaniu svojich pocitov -_- Keďže to inak poňať neviem idem si ďalej vychutnávať klip :*
Tiež by som sa rada dozvedela vaše reakcie na BRITs a na klip, takže neváhajte a pridajte komentár!
Lots Of Love ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára