20. januára 2013

So sorry...


Hey Guys :) len niekoľko málo informácií o novej časti. Viem, že som už dlho nepridala nič a asi to tak ešte chvíľu ostane, kým sa môj život nevráti späť do normálu. Všetko sa akosi kazí a ja sa neviem sústrediť na písanie, moje myšlienky stále odbiehajú niekam inam. Začala som, naozaj som to skúsila, no nedalo sa. Myslela som, že keď sa vrátim domov, budem preč od všetkého stresu a konečne si vydýchnem, tak sa to zlepší a aspoň sa poriadne vyspím, ale nestalo sa tak. Stále spím zle, stále myslím na niečo iné, stále sa nemôžem sústrediť na písanie. Dokonca som sa začala hnusne správať ku všetkým naokolo, k ľuďom, ktorí si to vôbec nezaslúžia. Je mi to ľúto, no nedokážem si pomôcť, neviem, čo sa so mnou deje.
Tak mi to prosím odpusťte, budem sa ďalej pokúšať a časť bude tak skoro, ako sa bude dať. Možno (zdôrazňujem to slovo) ma niečo trochu inšpiruje a dám sem aspoň nejakú jednodielovku. Takže nič nesľubujem a naozaj sa ospravedlňujem, snáď som vás neodradila od blogu a ani od príbehu, len...to teraz proste so mnou nefunguje tak ako by malo.
Dúfam, že vo vašich životoch ide všetko ako má, že sa máte dobre a ste šťastné :)
Lots Of Love ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára