27. januára 2013

Feelings inside


Môj život sa obracia hore nohami. Už neviem, čo s tým. Nič mi nevychádza, všetko sa kazí. Zároveň je všetko tak krásne fajn a pokojné. Cítim v sebe prázdnotu a miliardu protichodných pocitov naraz. Nahnevaná, sklamaná, šťastná, vďačná, zničená, spokojná, bezvýznamná, deprimovaná, opäť šťastná a spokojná. Chaos, chaos, chaos. Vo všetkom.
V každej jednej veci. Toľko sa toho teraz deje, že sa v tom strácam. Strácam sa vo vlastnom živote, neviem si vybrať cestu, ktorou sa pustiť. Potlačiť to všetko v sebe a tváriť sa, že sa nič nedeje? Nechať to všetko vyplávať na povrch a chodiť ako zombie? Pokúsiť sa...o čo vlastne? O šťastný život? To mi nikdy nešlo. Čo však znamená to "šťastný"? Ja som šťastná! Možno len zmätená. Vždy sa nájde niečo, čo je na mňa príliš. Momentálne to "príliš" zahŕňa všetko, čo sa deje. Od školy až po...moje vnútro, ktoré bojuje samo so sebou. Snažím sa na všetko pozerať z dobrej strany a brať si z každej situácie poučenie. Darí sa mi to. Nevidím veci tak tragicky, ako to zvyklo byť. Ale všetko bolo niekedy inak. Teraz mám pocit, že sa už nemám o koho oprieť. Pritom viem, že stačí jedno jediné slovo a mohla by som sa vyrozprávať a cítiť sa lepšie. Možno je čas prestať sa hrať na vlastného hrdinu a nechať ostatných nech mi pomôžu. Neviem, či som na to pripravená. Na ďalšie sklamanie zo seba. V poslednom čase ich je priveľa, už si absolútne neverím. V ničom. Má to tak byť a je to celé moja chyba. Preto sa s tým musím vysporiadať sama a nikto mi s tým pomôcť nemôže. A možno môže, len to nechcem vidieť. Pretože si jednoducho potrebujem dokázať, že som na niečo dobrá, že dokážem pomôcť aspoň sama sebe, ak už nikomu inému. Že má moje bytie nejaký zmysel.
Tým, že som vám to zavesila na nos som si asi nijako nepolepšila, no potrebujem to zo seba dostať nejakým spôsobom von. A nič iné ma vlastne ani nenapadlo. Nikto iný ako môj blog mi v podstate neostal. Každý ma dosť svojich problémov a nepotrebuje ešte aj moje. Tak sa vypíšem a nikto to čítať nemusí, ak nechce. Ak si myslíte, že som čudná, máte pravdu. Sama sa nespoznávam. Viac neviem, kto som.
Idem teda trochu upokojiť svoje myšlienky a pozrieť si všetkých 277 BestOf obrázkov Nialla. Ten nikdy nesklame. Vždy poteší.

Moje No.1 :) Pretože tu vyzerá tak....reálne ♥

Plus odkaz na song, ktorý vo mne vyvoláva neskutočné emócie a mám z neho tak trochu zimomriavky for some reason...tiež jeden z tých, ktoré rada počúvam v takejto nálade

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára