1. januára 2013

2012 Summary


Najskôr chcem všetkým zaželať Šťastný Nový Rok! Nech je plný úspechov, šťastia, radosti, zdravia a všetkých dobrých vecí na ktoré si len spomeniete :) 

Chcela by som v skratke zhrnúť, ako vyzeral môj rok 2012. Nebudem zachádzať do podrobností a určite zabudnem veľa dôležitých momentov, ale 2012 bol pre mňa rozhodne zlomový rok.
Stalo sa toho veľa. Príliš veľa na jeden krátky rok. Ubehol ako voda. Naozaj neviem, kam sa podel. Keď si spomeniem na minuloročnú silvestrovskú oslavu, zdá sa mi, akoby to bolo včera. Trochu klišé, ale je to tak. Odvtedy sa všetko zmenilo. Celý môj život, ja, ľudia, ktorí ma obklopujú...všetko je inak.
Zmena k lepšiemu? Ako v čom. Niektoré veci ma mrzia, hlavne ľudia, ktorých som stratila. Ale možno to tak malo byť, malo sa to stať. Našla som iných, možno lepších.
Rok 2012 mi dal veľa. Zistila som, kto sú ozajstní priatelia, ľudia, ktorí pri mne stoja nech sa deje čokoľvek. Zažila som nejedno sklamanie a každé ma obohatilo o novú skúsenosť. Dali mi iný pohľad na svet. Posunula som sa dopredu. A som za to vďačná. Tá bolesť pri každom jednom stála svojim spôsobom za to.
Zmeny nastali už hneď na začiatku, keď som stratila osobu, ktorá pre mňa znamenala veľmi veľa. Akosi plynulo sa to rozpadlo a ja som prišla o bf. Škrípalo to už dlhšie, no vtedy sme skončili. Nebolo mi všetko jedno. Do môjho života však vstúpili iní ľudia, a to mi vtedy veľmi pomohlo. Pomohlo mi to sústrediť sa na dôležitejšie veci, ktoré na mňa čakali. Keby nebolo ich, neviem, či by som zvládla písomné maturity tak, ako som zvládla. Čakali ma aj prihlášky na vysokú školu a ďalšie veci ohľadom mojej budúcnosti.
Vtedy ma začali brať aj chlapci z 1D, hlavne Niall. Celé dni presedené pri youtube namiesto učenia sa? Tak to fungovalo. Našťastie som všetko zvládla a mohla som sa naplno venovať prijímačkám na univerzitu. Chcela som ísť do Brna, mesta, ktoré som si zamilovala pri prvej návšteve. Nebolo to ľahké a ani vo sne by ma nenapadlo, že ma tam zoberú. Výsledky som sa dozvedela ešte pred ústnymi maturami a naozaj som im nemohla uveriť. Nikdy som nebola výborný študent, stále len priemer, no na školu som sa dostala s lepším výsledkom prijímačiek ako ostatní spolužiaci, ktorí mali lepšie známky. Potom už "len" zvládnuť ústnu maturitu a hurá na najlepšie prázdniny, aké som kedy zažila.
Nič veľkolepé sa nedialo, no podľa mňa lepšie leto nikdy nebolo. Vďačím za to hlavne mojim chlapcom z 1D. Nebyť ich, nikdy by som sa tak nezblížila s jednou osobou, ktorá taktiež prispela k mojej premene a vďaka ktorej bolo leto také krásne. V auguste ešte oslava osemnástin s najbližšími a moje leto bolo (samozrejme s temnými chvíľkami) dokonalejšie ako dokonalé.
No všetko sa raz musí skončiť a aj sa skončilo. Prišiel september a ja som sa musela odsťahovať na intrák. Rozlúčky, slzy, posledné objatia. Nevedela som, čo čakať. Ďaleko od domova, od všetkého, čo som doteraz poznala. Moje jediné šťastie bolo, že som tam nešla sama. Bývalé spolužiačky a kamaráti mi pomohli a všetko sa zvládalo ľahšie, keďže so mnou boli známe tváre. Nikto mi však nemohol pomôcť, aby som si zvykla na to, že som bez ľudí, s ktorými som zvykla byť dennodenne. To bolo asi jediné, čo mi vadilo. A aj to sa s veľkými ťažkosťami nakoniec pomerne úspešne vyriešilo. Jednoducho som si zvykla.
Zrazu sa mi skončil semester a ja som napriek všetkému ničnerobeniu a partyovaniu spravila moju prvú skúšku. Prekvapená som z toho doteraz, pretože celý semester som robila NIČ. Celé tri mesiace som si len užívala mesto a moju posteľ. Slobodu.
Prišli Vianoce a ja som sa druhýkrát za celý semester vybrala domov. Klasicky plno kriku, stresu, zhonu. No aj ľudia, na ktorých som sa naozaj tešila, kvôli ktorým sa oplatilo prísť.
Prekrásnou bodkou nakoniec bola silvestrovská oslava. Nič veľké, no aj tak to pre mňa bol ten najlepší Silvester a začiatok nového roka.
A niekde medzi týmito riadkami sa zo mňa stal iný človek.

Aký bol váš rok 2012? :)

2 komentáre:

  1. Po dlhom uvažovaní som sa rozhodla,že to tu napíšem. Kde si kurva nechala moje opľúvanie tvojej podlahy? :o

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D :D nechcela som to takto verejne ;)

    OdpovedaťOdstrániť