11. decembra 2012

You better expect nothing

Hey Guys :)
Chcela by som vám len oznámiť, aby ste nadarmo nečakali na ďalšiu časť. Tento týždeň ju zaručene nestihnem ;) Mám toho trochu dosť a nestíham ju písať. Dnes som mala skúšku, v piatok ma čaká ďalšia a ešte neviem NIČ...takže pilne študujem, čo to dá. Keď nevládzem, tak sa idem radšej dobiť prechádzkou po meste, akoby som mala začať písať. Keby som začala s novou časťou, nedalo by mi to a musela by som ju dokončiť. Snažím sa príliš nerozptyľovať. Ale budúci týždeň už budem doma a ak toho nebude veľa(čo pravdepodobne bude), tak ju napíšem. Pokúsim sa o to. Je pred Vianocami a čakajú na mňa všetky domáce práce vrátane pečenia, takže nič nesľubujem. Ale cesta domov trvá 6 hodín, tak v buse možno niečo zbúcham :)
Uvidím, ako to nakoniec dopadne...každopádne časť nečakajte tak skoro, sorry...robím, čo môžem.
To je zatiaľ všetko, o čo som sa chcela s vami podeliť, ďakujem, že čítate ďalej aj napriek presunu, ktorý sa uskutočnil :) Lots Of Love ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára