3. decembra 2012

Cuz I can love you more than this 6


Hodila som sa na posteľ. Dnešný deň bol fakt vyčerpávajúci. Najskôr ranná prechádzka, potom vybaľovanie a nakoniec nákupy. Aj napriek tomu, že som malá oblečený len ľahký top, šortky a žabky mi bolo neuveriteľne teplo. Po príchode domov som vybehla ešte na krátku prechádzku s Bonnie. Hneď ako sme sa vrátili som si hodila sprchu. Ale aspoň sme konečne poriadne nakúpili. V mrazáku je nejaké mäso, do chladničky pribudla zelenina a ešte nejaké drobnosti. Nakúpili sme aj nejaké korenie a sladkosti. Dúfam, že sme na nič nezabudli. Obchod síce nie je ďaleko, no mne sa predsa len nechcelo odbehovať tam každú chvíľu. Ach tá moja lenivosť.

Vstala som z postele, schmatla som tablet a opäť som sa do nej zvalila. Kým sa mi zapínal tablet, obzerala som sa okolo seba a akosi som nemohla uveriť, že dnešný deň bol skutočný. Hlavne to ráno. Pozrela som sa na ruku. Číslo tam stále svietilo. Keď sme boli von, ľudia na mňa čudne pokukovali. Až po chvíli som si uvedomila prečo. Ešteže mi tam nenapísal aj meno. To by ma naháňali asi všetky fanúšičky, ktoré som dnes stretla. Tie dievčatá sú fakticky strelené. Stretli sme asi 15 dievčat, ktoré mali tašku, tričko a ktovie čo ešte s nápisom a fotkou One Direction. Niektoré z nich mali dokonca aj obal na telefóne s ich fotkou. Narazili sme aj na nespočetne veľa billboardov s fotkou chalanov. Celé Anglicko je do nich zjavne zamilované.
Tablet sa zapol a tak som sa hneď prihlásila na facebook a gmail. Caroline tam nebola. Ach, Lil, kde sa zas flákaš. V tom ma niečo napadlo. Zapla som si Google a vyťukala som Niall Horan. Vyskočilo mi množstvo stránok s obsahom takého typu. Otvorila som si tú z Wikipedie. Základné info o One Direction. To sa mi hodilo. Pomaly som prečítala stránku a snažila sa zapamätať si mená ostatných chalanov. Zayn Malik, dobré vlasy, pekné oči. Liam Payne, typicky pekný chlapec. Harry Styles, hmm pekný, kučeravý, neodolateľný úsmev, to je teda kombinácia. Louis Tomlinson, zaujímavý týpek. Ani pekný ani škaredý, no mal v sebe niečo, čo ho robilo atraktívnym. Hodnotenie by sme mali, mená si snáď zapamätám, idem sa teda zamerať na Nialla. Vrátila som sa na vyhľadávanie a hľadala som o ňom nejaké pikošky. A aj som našla a nebolo ich málo.
Začal mi vyzváňať tablet. Lil. Snažila sa mi dovolať na Skype. Tak som vypla vyhľadávanie. Dosť bolo sliedenia. Ak bude chcieť, povie mi o sebe sám. Ak sa mu ozvem a ak sa on ozve mne. Sľúbila som si, že sa mu ozvem len raz. Nespravím už tú istú chybu ako pri Lucovi.
Zdvihla som hovor od Lil.
„Hey honey!“ usmiala som sa do webky.
„Ahoj ahoj! Tak čo ako Londýnčanka? Včera som sa rozprávala s Niks, vraj máte krásny byt. Chcela som aj teba, no už si spala.“
„Byt je naozaj nádherný. A prepáč, chcela som sa s tebou porozprávať, no už som nevládala. Vieš, ako beriem cesty v autobuse. A cesta sem trvala viac ako 26 hodín, takže asi si vieš predstaviť moju únavu včera.“
„Jasné, chápem to aj Niks mi to včera vysvetľovala. Tak čo, ako ste prežili dnešný deň?“
Všetko som jej vyrozprávala. One Direction poznala, ona je totižto verný MTV fanúšik a tam ich hrajú dosť často. Bola nadšená, no nejačala ako Niks dnes. Potom mi začala rozprávať o svojom dni doma. Škola sa jej začína až v októbri, takže ešte si užíva doma. Dnešok strávila celý s Jakubom. Opäť sa vo mne prebudila malá závisť.
„A čo ako Bonnie? Počúva? Ako zvládla byť sama v byte?“ keď Bonnie počula svoje meno, pribehla zo svojho pelechu ku mne na posteľ a pritúlila sa ku mne.
„Zvládla to prekvapivo dobre. Nič nebolo rozbité ani rozkusané, ani susedia sa ešte neprišli sťažovať.“
„Šikovné dievča!“ smiala sa Lil. „Niks už spí? Rada by som sa porozprávala aj s ňou, no nie je online.“
„Myslím, že počujem telku, idem sa pozrieť.“ Postavila som sa z postele a vošla do obývačky. Niks am sedela a pojedala jogurt s banánom.
„Ešte nespí. Idem k nej počkaj chvíľu.“
„Lil?“ opýtala sa Niks, keď ma videla ako k nej kráčam s tabletom otočeným k sebe. Prikývla som a prisadla si k nej.
„No ahoj!“ a začala sa debatka. Rozprávali sme sa cez tri hodiny. Lil musela končiť, pretože zajtra musí skoro vstávať. S Jakubom idú na kúpalisko.
„Tak ahoj, pozdravuj vašich aj Jakuba. Dobrú noc a sladké sny. Chýbaš nám, darling.“ Povedala som takmer so slzami v očiach. Keď si predstavím, že sa stretneme až o pol roka, robí sa mi z toho smutno.
„Aj vy mne, ženy moje. Zajtra sa vidíme zas. Luv ya darlings“ ešte zakývala do kamery a vypla sa.
Vypla som kameru a ešte napísala mail domov, že dnešný deň bol v poriadku, že žijem a nikto ma neuniesol. To bol problém. Presvedčiť ich na školu tak ďaleko od domu. Báli sa, že sa mi tu môže ľahko niečo stať. Nakoniec som ich presvedčila. Už si ani nepamätám, aké všetky možné dôvody som použila, všetko len preto, aby ma pustili. Ešte chvíľu sme s Niks pozerali telku, no potom sme sa obe unavené pobrali spať.
Vošla som do izby a Bonnie už sladko odfukovala. Otvorila som okno. Dostala som neskutočnú chuť na cigaretu. Ešteže som na to dnes myslela, a kúpila si balík. Otvorila som ho, jednu vytiahla, zapálila a zhlboka vdýchla. Jedna vec mi na tom byte vadí, a to síce, že nemá balkón. No nič tak snáď Niks nič nezacíti. Asi by ma vyhodila pred vchod keby ma teraz videla. Vyklonila som sa z okna najviac ako to šlo, aby dnu nebolo nič cítiť. Dofajčila som a ohorok šla hodiť do záchodu. Nechcela som robiť bordel.
Umyla som si zuby a vrátila sa do izby. Ľahla som si do postele a do ruky zobrala mobil. Mám? Nemám? Povedal v ktorúkoľvek hodinu. Ak to nespravím teraz, tak už nikdy.
Hey Niall Horan, Mullingar, narodený 13.septembra 1993, výška 170 cm. Ako si si možno všimol, vygooglila som si ťa, ako som sľúbila :P Suzan z parku. Odoslať? Odoslať! Aj tak sa už neozve, tak koho trápi, že tá SMSka je totálne trápna? Mobil som položila na nočný stolík a zavrela oči. Znova a znova som si v hlave prehrávala to ráno. Mobil zabzučal. Skoro som spadla z postele.
Už som ani nečakal, že sa ozveš, no som rád, že si tak urobila. Teraz sa cítim hlúpo, lebo ja o tebe neviem takmer nič. Čo tak zajtra v parku, aby sme to napravili? :)
Ja som zas nečakala, že si ma budeš vôbec pamätať. A zajtra v parku? Niekto si zo mňa robí srandu, že?
Myslím, že to nebude problém :) okolo 9?
9 je super, doobeda máme voľno. Tak dobrú noc teším sa na zajtra :)

Wow. Mobil som položila na stolík a zavrela oči. Ani neviem ako, už som spala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára