5. decembra 2012

Cuz I can love you more than this 39


Ráno som sa zobudila na búchanie na dvere.
„Hrdličky, no tak, vstávame! Slniečko už je vysoko na oblohe a my sa chceme ísť kúpať!“
„Choďte, my prídeme za vami. O chvíľu.“ Zakričal Niall Harrymu späť a ten od dverí dudrajúc odišiel. Zhlboka som sa nadýchla a otvorila oči. Slnko ma oslepilo a tak som sa chcela pretočiť na opačnú stranu. Vtedy som si uvedomila, že ležím na Niallovej hrudi. Jednou rukou ma objíma okolo ramien, zatiaľ čo druhú drží na tej mojej, ktorá je položená na jeho bruchu.
„Good morning, honey.“ Veselým hlasom ma pozdravil.
„Spala si dobre?“ usmievajúc sa opýtal a dal mi pusu do vlasov.

„Najlepšie. Ako dlho si hore?“ opýtala som sa, keď som k nemu vzhliadla. Vyzeral čerstvo, akoby si teraz ľahol, nie ako keby práve vstal.
„Asi hodinu? Neviem, nestopoval som si to.“ Veselo sa zasmial.
„Prečo si ma nezobudil? Koľko je vlastne hodín?“ naštvane som sa ho opýtala. Ležala som na ňom, musel byť celý stŕpnutý a pochybujem, že sa vôbec pohol, lebo sa bál, že by ma tým zobudil.
„Lebo sa mi dobre ležalo. Počúval som, ako dýchaš a rozmýšľal. A je takmer dvanásť.“ Opäť sa zasmial.
„Dvanásť? To myslíš vážne?“ podoprela som sa rukami a vytreštila naňho oči.
„Čo je? Zaslúžila si si spánok.“ Žmurkol na mňa a pobozkal ma na nos. Mne myšlienky odbehli k noci. K jeho nežným rukám, ktoré pomaly objavovali každé zákutie môjho tela. K jeho jemným perám, ktoré za rukami nikdy nezaostávali. K jeho teplému dychu, ktorý mi hladil pokožku. K jeho dokonalému telu, ktorého som sa mohla beztrestne dotýkať. K jeho prekrásnym vlasom, do ktorých som zabárala svoje ruky. K jeho úžasnému hlasu, ktorý mi dookola opakoval, aká som krásna, ako ma miluje. Zahryzla som si do pery. Po celom tele mi vybehli zimomriavky aj napriek tomu, že v izbe nebolo ani náhodou chladno.
Asi sme mysleli na to isté, pretože zrazu som ležala pod ním a jeho pery sa vpíjali do tých mojich.
„Niall, čakajú na nás.“ Povedala som pomedzi bozky.
„Nech.“ Neprestávajúc ma bozkávať odpovedal. Prešiel k môjmu krku. Prestala som premýšľať. Jediné, čo som vnímala boli jeho pery a ruky, ktoré ma hladili na bruchu. Potom však prešiel nižšie a jeho vôňu vystriedala tá z kuchyne. Zaškvŕkalo mi v žalúdku. Niall sa pobavene odtiahol.
„Myslím, že to počká. Nenechám ťa hladovať len kvôli mojim hormónom.“ Vďačne som sa naňho usmiala. Toto by žiaden iný chlap nedokázal. Posadil sa vedľa mňa.
„Milujem ťa, vieš o tom?“ ešte raz som si pritiahla jeho pery k mojim. Rýchlo sa odtiahol.
„Nepokúšaj ma, lebo sa dnes nenaješ.“ Zaúpel. Zasmiala som sa. Bolo vidno, ako sa musí premáhať. Postavila som sa teda z postele a prešla do kúpeľne. Cítila som na sebe jeho pohľad, a tak som pri chôdzi provokatívne krútila bokmi. Povzdychol si a bolo počuť, ako sa hodil do perín. Keď som zatvárala dvere, jeho tvár bola ponorená do vankúša.
Keď som asi po polhodine vyšla z kúpeľne, Niall v izbe nebol. Obliekla som si plavky a vzdušné letné kvetované šaty a zišla dole do kuchyne. Našla som ho stáť pri linke. Mal mokré vlasy a krájal ovocie. Na sebe mal len tmavomodré plavky po kolená. Mala som sto chutí podísť k nemu a len tak rukami prechádzať po jeho chrbte. V duchu som si dala facku. Na čo to zase myslím? Radšej som sa usadila k stolu, kde ma čakali ešte teplé toasty, pôvodca vône, ktorá vypĺňala celý dom. Niall sa ku mne pridal s plným tanierom rôzneho tropického ovocia. Jedli sme a rozprávali sa. Plánovali sme si týždeň. Chcela som toho veľa vidieť a Niall vedel, kde treba čo hľadať. Už sa neviem dočkať, kedy mi poukazuje všetky tie pekné miesta, ktoré neustále ospevuje.
Upratali sme zo stola a vybrali sa von. Až vďaka prívalu horúceho vzduchu som pochopila, že v dome majú klimatizáciu. Vonku bolo najmenej 30 stupňov, v živote by som nepovedala, že je január. Ruka v ruke sme kráčali k pláži, kde už boli všetci ostatní. Chlapci sa bláznili vo vode, dievčatá sa povaľovali na osuškách, ktoré mali prestreté na jemnom, svetlom piesku. S Niallom sme všetkých pozdravili a podišli k moru.
„To sa ideš kúpať v šatách?“ opýtal sa ma Niall s úsmevom na perách. Od rána sa len usmieval. Takto som ho mala najradšej.
„No, asi. Nedám si ich dole, môže tu byť nejaký fotograf.“ Niall na mňa vyvalil oči.
„To nemyslíš vážne? Za čo sa hanbíš?“
„Za seba. Nepotrebujem, aby moje polonahé fotky obleteli celý svet.“ Vysvetlila som mu. Zložil si okuliare, chytil ma za ruky a zapozeral sa mi do očí. Mňa pred slnkom chránil veľký slamený klobúk.
„Nechaj ich, nech vidia. Nech sa zadusia závisťou, že mám také dokonalé dievča.“ Pohladil ma po líci a za ucho mi zastrčil neposlušný pramienok vlasov.
„Niall. Vieš, ako reagovali, keď sa objavili naše prvé fotky. Nemyslia si, že som dokonalá a ani nie som.“
„Pre mňa si.“ Pobozkal ma a chytil spodný lem mojich šiat. Pretiahol mi ich cez hlavu a rozbehol sa s nimi preč. Ja som chytila môj klobúk, ktorý spadol na zem a s rukami obtočenými okolo tela som sa pomaly vybrala k dievčatám. Keď som tam dorazila, vytrhol mi klobúk z rúk a hodil ho na šaty. Zobral ma za ruku a ťahal do vody. Voda príjemne chladila. Postupne som šla hlbšie, až som sa celá ponorila. Skryla som sa v nej. Niall sa držal blízko pri mne. Začali sme plávať preč od brehu. Voda bola čím ďalej tým chladnejšia, a tak sme sa otočili a plávali späť. Došli sme až k blázniacim sa chlapcom a pridali sme sa k nim. Zabudla som na všetko, žila som len tým momentom. More a prítomnosť ľudí, ktorých mám naozaj rada so mnou robilo zázraky. Smiali sme sa, špliechali na seba vodu, robili hlúposti. Louis vybehol z vody a dotiahol k nám dievčatá. Boli sme ako malé deti. Nevedeli sme prestať.
Keď som už nemohla dýchať, nenápadne som sa vytratila. Vyvalila som sa na osušku a ležala tam napospas horúcim slnečným lúčom. Ostatní sa ku mne o chvíľu pripojili. Chvíľu len tak ležali, no potom opäť začali robiť hlúposti. Liam skončil zahrabaný v piesku, Louis a Niall hneď po ňom. Skúšali to aj na mňa, no zatrhla som im to hneď v zárodku.
Niallova pokožka začala chytať červenú farbu, tak som do rúk vzala krém na opaľovanie a dôkladne ho ponatierala. On mi na oplátku natrel chrbát. Spokojne sme si ľahli vedľa seba a len tak, bez slova, oddychovali.
Okolo šiestej večer sme sa unavení vrátili do domu. Spoločne sme uvarili večeru a najedli sa. Po jedle sme sa všetci usadili v obývačke a rozmýšľali, čo budeme robiť. Nakoniec sme sa rozhodli pre spoločenskú hru. Hralo sa po dvojiciach, každý bol so svojím partnerom. Vyhral Harry so Sue. Niall bol rozkošne naštvaný, lebo nám víťazstvo ušlo len o kúsok.
„Aj tak dostaneš svoju odmenu.“ Zasmiala som sa mu do ucha a následne ho pobozkala. Usmial sa proti mojim perám a bozk mi s radosťou opätoval.
„Tak čo, ideme hrať znova?“ opýtal sa Zayn. Každý začal horlivo prikyvovať. Ja som sa pozrela spýtavo na Nialla.
„Čo keby sme sa šli prejsť?“ navrhol mi.
„Musíš mi prestať čítať myšlienky.“ Vyčítavo som mu odpovedala. Postavil sa a vytiahol ma k sebe. Chytil ma za ruku a ťahal ma von. Ostatným len cez plece oznámil, že ideme von.
Prechádzali sme sa ruka v ruke po pláži a len tak sa rozprávali. Šli sme naboso, takže sme sem tam došli k vode a namočili si nohy. Nakoniec sme si sadli neďaleko domu. Oprela som si hlavu o jeho rameno a on ma jednou rukou objal okolo ramien. Chytila som do dlaní jeho druhú ruku a začala sa mu hrať s prstami. Chvíľu sme len tak sedeli a pozerali na mesiac, ktorý sa práve ukázal. Obloha bola krištáľovo čistá a mesačný svit sa odrážal od jemne sa vlniacej morskej hladiny. Do tejto chvíle som verila, že takéto scény sa odohrávajú len vo filmoch alebo knihách. Teraz sa to stalo pre mňa realitou a mne to vyrazilo dych. Krása toho okamihu bola neopísateľná.
„I love you.“ vyslovila som jediné tri slová, na ktoré som dokázala pomyslieť.
„You'll never love yourself half as much as I love you. You'll never treat yourself right darlin' but i want you to. If I let you know I'm here ... for you, maybe you'll love yourself like I love you.“ potichu mi spieval do ucha a ja som sa nevedela ubrániť slzám. Naplno som si uvedomila, ako veľmi ho milujem a doslova som cítila, ako veľmi miluje on mňa. Ani som sa nepohla, aby som neskazila tento jedinečný okamih. Bez slova sme tam sedeli a užívali si tú lásku, ktorá nás obklopovala. Na chvíľu sme si vytvorili akúsi vlastnú bublinu, kde bolo všetko dokonalé. A ktorú som nechcela nikdy opustiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára