5. decembra 2012

Cuz I can love you more than this 33


Rodičia aj bratia odišli a ja som sa pustila do príprav na dnešnú noc. Dievčatá sa ponúkli, že mi pomôžu, ja som však potrebovala byť chvíľu sama. Potrebovala som rozmýšľať, ako to Niallovi povedať. Ešte som sa k tomu nedostala. Myslela som, že to spravím vtedy, čo som uňho spala. Nakoniec som odišla ešte pred tým, ako sa zobudil. Len som mu tam nechala darček a šla som. Musela som ísť domov po veci a vrátiť sa späť do hotela, aby sme mohli vyraziť na svah. Pri lyžovaní sa takéto veci veľmi rozoberať nedali. Za celý deň sme ani raz neboli sami.

Inak bolo úžasne. Myslela som si, že potom, ako vyzerali po večere v bare sa nebudú vedieť ani pohnúť. Čakalo ma prekvapenie. Keď som sa vrátila do hotela, všetci ma už s úsmevom na tvári čakali. Dokonca aj Niall sa usmieval. Z noci si nepamätal nič. Tak to aspoň tvrdil. Len mi poďakoval za darček, ospravedlnil sa, že som sa musela oňho postarať a ďalej sa usmieval na všetkých dookola. Jeho slová pred tým, ako zaspal som mu nespomínala. Nebolo kedy a neviem, či by to bol ten správny spôsob ako začať túto tému.
Večer som ich už bola len odprevadiť na hotel. Museli si poriadne oddýchnuť, keďže dnes sa bude u mňa oslavovať Nový rok. Dlho som sa tam nezdržala, šla som domov, aby som si tiež trochu oddýchla. Chýbal mi hlavne spánok. Nakoniec som sa k nemu ledva dostala. Večer som nemohla spať a naši odchádzali skoro ráno, tak som musela skoro vstávať, aby som im mohla ešte raz posľubovať, že budeme slušní a nič nerozbijeme. Keď som si potom ľahla späť do postele, ovládlo ma nadšenie a ja som už nezaspala. Tak som vstala a začala pripravovať veci na večer. Jedlo a pitie mali doniesť chlapci, tak som pripravovala všetko ostatné. Trošku som popremiestňovala obývačku, aby vzniklo viac priestoru na tanec. Premiestnila som aj reproduktory, aby vznikol lepší zvuk. Trochu som nám vyzdobila dom rôznymi girlandami a svetielkami. Vyzeral ako z nejakej americkej party.
Keď bolo všetko ako tak hotové, začala som sa venovať sebe. Najprv som si dopriala trochu spánku. Dve hodinky a mohla som pokračovať s čistým svedomím, že neodkvecnem ešte pred polnocou. Potom bol prvoradý dlhý kúpeľ. Za ním nasledovala úprava vlasov a make-up. Vlasy som si najskôr vysušila, potom natočila žehličkou a na jednej strane pripla sponkami. Na tvár som si naniesla make-up a v tom zazvonil zvonček. Dorazila  Lil, Jakub, Niks a Derek. Usadila som ich v obývačke a ja som sa šla dokončiť. Keď som mala namaľované jedno oko, zvonček zazvonil zas. Takto otvoriť nejdem!
„Mohol by niekto otvoriť?“ zakričala som zo svojej izby.
„Idem!“ odpovedala mi Niks a už som počula vravu. Prišli chlapci s jedlom a pitím. Dievčatá sa smiali na celý dom, a to sme ešte ani nezačali. Úspešne som si domaľovala druhé oko, čo najrýchlejšie som sa prezliekla do krátkych čiernych šiat, na nohy natiahla topánky a zbehla som dole.
„Tak tu si.“ Povedala Dan a všetci sa zhŕkli okolo mňa. S každým som sa objala, privítala ho u mňa doma, pochválila výzor. Každý mal čo povedať k nášmu domu, tak len vítanie nám zabralo pol hodiny. Potom sme vyšli hore a ja som im poukazovala izby. Všetci tu ostávajú spať, tak sme sa museli trochu uskromniť. Predsa len, náš dom nie je hotel a nájsť miesto na spanie pre šestnástich ľudí nie je práve najľahšie. Podarilo sa však. Ešte ráno som porozťahovala postele a tak sa z jednej stali dve. Dvaja sa budú musieť vyspať na nafukovacom matraci, ale snáď to nebude až tak veľmi vadiť. Každý si vybral svoje miesto na spanie.
„A ja?“ opýtal sa Niall.
„No, vyzerá to tak, že v mojej izbe.“
„To nie je problém, veď už sme to párkrát zažili.“ Žmurkol na mňa a usmial sa. Opätovala som mu úsmev. Zažili, to je pravda, ale vtedy som si ešte neuvedomovala, čo pre mňa vlastne znamenáš.
Zišli sme späť dole a pustila som hudbu. Bolo ešte len deväť hodín, ale prečo už nezačať?
Jedlo a pitie som porozkladala v kuchyni, každý si mohol vybrať, čo len chcel. Bolo z čoho vyberať. Chlapci sa dobre plesli po vrecku. Ako však poznám Nialla, veľa tu toho do rána neostane. Pripravila som šampanské na prípitok a vrátila sa aj s ním do obývačky. Každý si zobral pohár a postavili sme sa do kruhu.
„Na čo si pripijeme?“ opýtal sa Harry.
„Čo takto tak klasicky? Na nás? Na to, že sme sa tu všetci takto krásne zišli?“ povedala som a zdvihla do vzduchu môj pohár.
„Na nás!“ zvolali všetci zborovo. S každým som si štrngla a priložila pohár k ústam. Šampanské chutilo úžasne. Zobrala som všetky poháre do kuchyne a položila ich na stôl. Vrátila som sa späť a party sa mohla začať.
Každý zatiaľ len posedával, poväčšine sa venoval len svojej polovičke, poprípade sa bavili vo štvorici. Tento stav netrval dlho, pretože Josh priniesol z kuchyne fľašu vodky. Po druhej už každý tancoval ako o život. Hudba hlasno hrala, telá sa vykrúcali v jej rytme. Potrebovala som si trochu oddýchnuť, tak som si natiahla bundu a vyšla na balkón. Zapálila som si a začala sumarizovať uplynulý rok. Bol neporovnateľne krajší, ako ten minulý. Takmer všetko bolo dokonalé. Ešte stále som mala viac ako hodinu na to, aby som sa porozprávala s Niallom. Nechcelo sa mi do toho, stále som sa bála odpovede.
Z myšlienok ma prebral zvuk otvárajúcich sa balkónových dverí. Otočila som sa a uvidela tam Zayna.
„Môžem sa pridať?“
„Jasné, poď.“ Postavil sa vedľa mňa a pripálil si.
„Bavíš sa?“ opýtala som sa ho.
„Skvelo. Vlastne si užívam, odkedy sme prišli na Slovensko.“
„To som naozaj rada.“ Usmiala som sa naňho.
„Chcela som vám nejako vrátiť tie dokonalé chvíle, ktoré som vďaka vám prežila v Londýne.“
„Ale prosím ťa, to nestojí za reč. Robili sme to s radosťou. Všetci ťa máme radi a bolo pre nás potešenie vyčariť ti úsmev na tvári. Hlavne keď sa potom objavil aj na tej Niallovej.“
„To rada počujem. Mne ste taktiež prirástli k srdcu.“ Začala mi byť zima. Zayn rýchlo dofajčil a vrátili sme sa dnu. Ledva som si dala dole bundu, niekto ma už ťahal za ruku na „parket“. Niall. Pritiahol si ma k sebe a začali sme tancovať.
„Dnes vyzeráš úžasne, vieš o tom?“ z dychu, ktorý mi hladil pokožku krku, mu bolo cítiť alkohol. Stále bol na tom lepšie ako predvčerom.
„Ďakujem, ani ty nevyzeráš na zahodenie.“ Zasmial sa.
„Dnes v noci sa s tebou nemôžem porovnávať, si tu široko ďaleko najkrajšia.“
„Ostatné dievčatá by si nepotešil, keby toto začuli.“
„Čo tam po ostatných dievčatách, jedine ty si pre mňa dôležitá.“ Na toto som mu už neodpovedala. Zahrialo ma to pri srdci a opäť som si musela opakovať, aby som ho nebrala príliš vážne. Bol pripitý a zas plácal blbosti. Aj tak som sa neubránila myšlienke, že nádej, že by ma mohol ľúbiť tak, ako ľúbim ja jeho, tu je. Zrazu som pocítila jeho pery na mojom krku. Zarazila som sa. Bol to len jemný dotyk, nebola som si istá, či sa mi len nezdal. Potom niekto vypol hudbu.
„Hej banda, nechcem rušiť, ale už ostáva do polnoci len nejakých 15 minút a my potrebujeme ešte pripraviť tie ohňostroje.“ Zahlásil Louis.
„Vy ste si doniesli ešte aj ohňostroje?“ prekvapene som sa opýtala.
„Jasné, že áno! Aká by to bola oslava nového roka bez vlastných ohňostrojov?“ zasmial sa Liam. Potom si všetci na seba natiahli bundy a vyšli pred dom. Ja som šla do kuchyne, lebo ohňostroje neboli jediná vec, ktorú bolo treba pripraviť. Chystala som poháre a v tom vošiel Niall.
„Netreba ti s niečím pomôcť?“
„Nie, v pohode to zvládam, choď von za chlapcami.“
„Oni ma tam nepotrebujú. Chcem sa s tebou porozprávať.“ Vypadlo z neho.
„Počúvam.“ Otočil sa k oknu a ja som mu pozerala na chrbát.
„Ako by som začal...tie veci, čo som ti dnes hovoril...všetko bola pravda. Naozaj si pre mňa dôležitá len ty.“
„Niall, aj ty si pre mňa dôležitý.“
„Ale ty to nechápeš. Pamätáš, ako si u mňa predvčerom spala? Povedal som, že si na nič z tej noci nepamätám. Klamal som. Bál som sa ti to povedať znova.“
„O čom to hovoríš?“ srdce mi prestalo byť. Myslela som si, že viem na čo naráža.
„Keď som ti povedal, že ťa ľúbim, myslel som to vážne. Už to viac nemôžem držať v sebe. Bojím sa, že si nájdeš iného.“ Sklonil hlavu. Úplne som zamrzla. Toto som naozaj nečakala. Po malej chvíli som sa spamätala. Pristúpila som k nemu a zozadu ho objala.
„Akoby som si mohla nájsť iného, keď ľúbim teba?“ opýtala som sa ho. Vymanil sa mi z objatia, otočil sa ku mne a neveriacky na mňa hľadel.
„You do love me?“ vypliešťal na mňa svoje prenádherné modré oči.
„Of course I do. With all my heart.“ Usmiala som sa. Privinul si ma a myslela som, že ma rozpučí vo svojom objatí.
„Tak čo vy dvaja, idete? Ouch, sorry.“ Vyrušila nás Simone.
„To nevadí. Už ideme.“ Odtrhli sme sa od seba. Simone odišla, ja som zobrala tácku s pohármi a Niall šampanské. Vyšli sme pred dom. Šampanské sme naliali do pohárov a začali odpočítavať.
„Desať! Deväť! Osem! Sedem!“ Niall ma chytil za ruku. Pozrela som sa do jeho žiariacich očí a usmiala sa naňho. Opätoval mi úsmev.
„Šesť! Päť! Štyri! Tri! Dva! Jedna! Happy New Year!“ nad hlavami nám začali lietať ohňostroje. Niall sa postavil rovno predo mňa a spýtavo sa na mňa pozrel. Obzrela som sa dookola. Harry a Sue, Nicolle a Zayn, Lil a Jakub, Simone a Josh, Niks a Derek, Liam a Danielle, Louis a Eleanor. Každý z nich v bozkávacom ošiali. Pozrela som späť na Nialla a pristúpila som k nemu bližšie. Boli sme na sebe nalepení, pozerali sme si do očí a on začal pomaly skláňať hlavu. Keď sa jeho pery dotkli mojich a zavrela som oči, ohňostroje v mojej hlave prehlušili tie nad nami. Bola som dokonale šťastná. Obklopená ľuďmi, ktorých mám rada a konečne s človekom, ktorého milujem.
Takéto myšlienky sa mi preháňali hlavou. Zrazu bolo počuť potlesk. Najskôr sme si ho nevšímali, no naberal na intenzite.  Niallove pery sa odlepili od tých mojich a ja som sklamane vydýchla. Zvedavo som sa obzrela, kto a prečo tlieska.
„Konečne!“ počula som vykríknuť zo šesť hlasov. Všetky oči sa upierali na nás. Ten potlesk bol pre nás. Vyzerá to tak, že nie som jediná, kto sa zdôveril kamarátom so svojimi citmi. Pozrela som sa na Nialla. Slabo sa červenal a upieral na mňa oči. Pobozkal ma na čelo a potom sme si už spoločne šli s ostatnými pripiť a zaželať im šťastný Nový rok.
Po všetkých blahoželačkách šťastného roka a gratuláciách k nášmu vzťahu, sme si naplno užívali ohňostroje. Opretá o Nialla som pozerala hore na oblohu rozmýšľajúc, čím som si zaslúžila toľko šťastia. Na to, ako dlho bude trvať som myslieť nechcela.
Keď nám začala byť zima, vrátili sme sa späť dnu. Zapla som hudbu a ako prvá sa dala do tancovania. Niall mi robil partnera a postupne sa k nám pridávali ostatní. Tancovali sme a bavili sa až do rána. Zayn a Nicolle sa odobrali spať prví a ostatní sa k nim postupne pridávali. Stíšila som hudbu a začala upratovať.
„Čo to robíš? Potom to upraceme spolu. Poď spať.“ Podišiel ku mne Niall a chytil ma za ruky. Ostali sme sami.
„Aspoň trochu, nech to tu nevyzerá ako po výbuchu. Choď si pokojne ľahnúť.“
„Bez teba už nikam nejdem.“ Zohol hlavu a pobozkal ma. Ruky som mu obtočila okolo krku a užívala si tento moment. V bruchu mi lietali kŕdle motýľov. Neviem, či si na toto niekedy zvyknem.
„Poďme spať.“ Povedal a ťahal ma po schodoch. Prezliekli sme sa do pyžama a zaľahli do mojej postele. Hlavu som si položila na jeho hruď a hrala som sa mu s rukou.
„Ďakujem.“ Pošepla som.
„Za čo mi ďakuješ?“ nechápavo sa opýtal.
„Za to, že si našiel odvahu povedať mi to. Ja som sa do toho tlačila celý mesiac.“
„Mesiac? Ja už odkedy som ťa spoznal.“ Podoprela som sa rukami a hľadela naňho.
„To myslíš vážne?“ šokovane som sa opýtala.
„No, myslím. Od začiatku som dúfal, že sa to medzi nami nejako vyvinie. Ty si ma však brala len ako kamaráta, lebo si mala Lucu. No a potom, čo ste sa rozišli, som s tým nechcel začínať, pretože si sa cez neho nemohla dostať.“ Ostala som zaskočená, bez slov. Ľahla som si späť a počúvala tlkot jeho srdca. Pobozkal ma na vrch hlavy.
„Som taký rád, že som ti to povedal.“
„Ja som radšej.“ Opäť som sa podoprela rukami a vyplazila naňho jazyk. Trochu som natiahla krk a dala mu pusu na pery. Keď som sa odtiahla, usmial sa, pritiahol si ma späť a poriadne ma pobozkal.
„Goodnight my beautiful princess.“ Šepol, keď som si naňho opäť zložila hlavu.
„Goodnight my sweet Niall.“ Potichu sa zasmial.
„Suzie?“ už som skoro spala.
„Hmm?“
„I love you.“ Povedal a preplietol si so mnou prsty.
„I love you too.“ Zamrmlala som a vpadla do ríše snov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára