5. decembra 2012

Cuz I can love you more than this 29


„Dávaj na seba pozor.“
„Budem.“
„Nezabudni ich miliónkrát pozdravovať.“
„Odovzdám. Musím už ísť.“
„Jasné, bež, lebo ti uletí lietadlo. Ahoj.“ Posledné objatie so mnou a s Nicolle. Sue sa otočila a odkráčala smerom k letiskovej kontrole. Naposledy nám zakývala a stratila sa v dave. Ja s Nicolle sme sa vybrali späť domov. Taxík ma zaviezol až pred vchod. Vystúpila som, vošla do bytu a hneď sa aj vracala späť von spolu s Bonnie.

Sue letela do US za Harrym. Už je to mesiac a pol, čo neboli spolu. Letenku dostala od Harryho ako narodeninový darček. Jej narodeniny oslávia spolu v Amerike. Niall chcel, aby som prišla tiež. Potom by to však nebol darček pre Sue. Povzdychla som si. Mesiac a pol. Prestávajú mi stačiť rozhovory cez skype. Chcela by som ho mať pri sebe. Objať ho. Počuť jeho smiech naozaj, nie len skreslený mikrofónom. Vždy to bolo však lepšie, akoby sme nemali byť v kontakte vôbec.
Zapípal mi mobil. Ďalšia fotka od Nialla. Takže už doleteli. Najvyšší čas ísť domov, Niall sa o chvíľu dostaví na skype.
Po ceste domov som rozmýšľala, ako začína byť môj život jednotvárny. Posledný mesiac je to stále o tom istom. Škola, práca, Bonnie, Niall. Každý deň. Nikam som cez víkendy nechodila. Nebola chuť. A tak skoro asi ani nebude.
Vošla som do bytu. Niks bola prekvapivo doma. Nebola však sama. Pozdravila som Dereka a zavrela sa vo svojej izbe. Zapla som tablet. Niall ešte nebol online. Asi nejaké problémy pri ubytovaní. Otvorila som okno a sadla si na parapetu. Priveľa fajčím. Viem to, no nerobím s tým nič. Neskúšam prestať ani sa nijako neobmedzujem. Keď mám chuť tak si zapálim. Hlavne doma, keď sa cítim osamelo. Čo je často. Naozaj často.
Zliezla som dole a sadla si späť k tabletu. Skontrolovala som facebook a gmail a poodpisovala som na maily a správy. Niall stále neprichádzal, a tak som si zapla správy. Keďže bola nedeľa, skoro všetky boli bulvárne. Zbystrila som, keď som zahliadla Niallovo meno. Titulok mi oznamoval, že Niall trávi všetky voľné chvíle s Demi Lovato. K článku boli pripojené fotky. Niečo jej šepká do ucha, drží ju okolo pása, spolu sa smejú, dáva jej bozk na líce na rozlúčku. Vyzerajú ako šťastný párik. Čo to má znamenať? Vlastná žiarlivosť ma zaskočila. Vadilo mi, že bola s ním. Že sa jej dotýkal. Že ju pobozkal, aj keď len na líce.
Prihlásil sa.
„Hey.“ Bez nálady som mu povedala.
„Hey, darlin. Čo sa deje?“
„Nič, čo by sa malo?“
„Ha ha. To hovor vieš komu. Notak.“
„Chýbaš mi. Dnes keď Sue odletela, som si to uvedomila ešte intenzívnejšie.“
„Aj ty mi chýbaš. Mala si letieť s ňou.“
„Nemohla som, aký by to potom bol narodeninový darček, keby som letela tiež?“
„Harry jej aj tak ide dať ďalší darček.“
„Ale tento je ten najcennejší. Úplne by to pokazilo dojem, keby som šla tiež. “
„Niekedy mám pocit, akoby si nechcela prísť.“
„Niall! Ako ťa toto mohlo vôbec napadnúť? Jasné, že by som chcela prísť! Momentálne je to asi jediná vec, ktorú chcem!“
„Neviem, keby si chcela, prišla by si.“
„Prestaň! O chvíľu sú skúšky a ak nechcem stráviť celé Vianoce v knihách, musím sa učiť teraz. Taktiež nemôžem len tak prestať chodiť do práce, ešte nemám odpracované dosť, aby som mala nárok na voľno.“ Nepovedal mi na to nič. Bože! Ako to, že mi neverí? Dala by som neviem čo, aby som mohla byť aspoň malú chvíľu s ním.
„Ako ti mám dokázať, že by som šla, keby som mohla?“
„Príď.“
„Vravím keby som mohla. Naozaj to nejde! Skús ma pochopiť. Ty tiež nemôžeš dnes odletieť, aj keď máte skoro pol týždňa voľno.“
„To je iné. Ja tu pracujem, nemôžem si lietať kade tade kedy chcem.“
„V čom je to iné? Ja tu chodím do školy, čo je rovnako dôležité ako tvoja práca.“ Chvíľu sme boli ticho.
„Prepáč. Máš pravdu, tiež máš svoje povinnosti.“ Vzdychol si.
„Nechcel som začínať hádkou, naozaj sa ospravedlňujem. Ja len teraz tak závidím Harrymu a Sue!“
„Ja tiež. Už len mesiac a budeš späť.“ Mesiac. Skoro raz taká dlhá doba. Ako to zvládnem?
„Bude to dlhý mesiac.“ Povedal a opäť nastalo ticho. Každý sme boli chvíľu zahrabaný vo svojej hlave.
„Čo je nové?“ zmenila som tému, keď sa mi do očí začali hrnúť slzy.
„Dokopy nič. Mali sme trochu problémy pri vchode do hotela, pretože sa akosi prevalilo, kde budeme bývať a čakali nás stovky fanúšičiek. Paul s ostatnými to však čo najrýchlejšie vyriešili a my sme sa potom ubytovali. Mám izbu so Zaynom. Práve volá s Nicolle.“
„Nevravel ti, ako to ide?“
„Stále tŕpne, či si Nicolle niekoho nenájde.“ Cítim sa rovnako. Tiež tŕpnem, aby si Niall niekoho nenašiel. Čo je to so mnou? Prečo nechcem, aby si môj najlepší kamarát niekoho našiel? Chcem predsa, aby bol šťastný. Predstava, že bude šťastný s niekým iným ma však zarážajúco zabolela.
„Hmm, tak to mu teda nezávidím. Môžeš ho však uistiť, že sa zatiaľ nechystá. Veď už takmer prestala chodiť von. Stále len čaká na Zaynove telefonáty.“ Tak ako ja na Niallove. Nicolle Zayna ľúbi. Je možné..? Nie, toto sa mi nemohlo stať.
„Čo ty? Niekoho si si našiel?“ vyletelo zo mňa ani neviem ako.
„Nie. Prečo sa pýtaš?“
„Dnes som videla fotky s Demi.“
„Demi je len kamarátka.“
„Na tých fotkách ste teda ako kamaráti nevyzerali.“
„Sama vieš, ako vedia novinári všetko nafúknuť. Naozaj je to len kamarátka.“ Zo srdca mi spadol balvan, ktorý som si predtým ani neuvedomila. Moja nálada sa zlepšila. Takmer som od radosti zatlieskala.
„Čo ty a Luca? Niečo nové?“
„Všetko po starom. Stretávame sa len v škole. Pozdravíme sa a ideme ďalej.“
„Odpustila si mu?“
„Nie. Nedokázala som sa však pozerať na to, keď chodil ako zombie. Teraz sa to zlepšilo. Možno si trocha namýšľam, ale hádam aj mojou zásluhou.“ V rozhovore sme pokračovali, až kým sa mi nezačali zatvárať oči. Preberali sme už len ľahšie témy.
Keď sme sa rozlúčili a ja som konečne zaľahla, myšlienkami som sa vrátila späť k svojej žiarlivej reakcii. Ďalej to moje tešenie sa na každý jeden Niallov telefonát. To, ako mi chýba. Ako ho chcem mať pri sebe. Ako mi odľahlo, keď povedal, že Demi je len kamarátka. Je fakt možné, aby som sa doňho zamilovala? Často som naňho myslela aj keď som bola s Lucom. Žeby som k nemu už vtedy niečo cítila? Vždy som bola radšej s ním ako s Lucom. Ani náš rozchod som nebrala tak strašne. Keby ma nepodviedol a tým pádom nezradil, možno by ma to až tak neranilo. Aj tak by sme sa asi čoskoro rozišli. Keby mi došlo to, na čo som práve prišla, pravdepodobne by sme už dlho spolu neboli.
Toto poznanie ma naozaj zaskočilo. Aspoň som mala konečne vo všetkom jasno. Zaspávala som s úsmevom na perách. Ten však zmizol, keď som si uvedomila, že pre Nialla som stále len najlepšia kamarátka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára